𝖲𝗈 𝖻𝖺𝗌𝗂𝖼𝗅𝗅𝗒 𝖣𝗋𝖾𝖺𝗆 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 (𝖨𝗇𝗌𝖾𝗋𝗍 𝗄𝗂𝗇𝗀𝖽𝗈𝗆) 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗇𝗀𝖽𝗈𝗆 𝗐𝗁𝖺𝗍𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍!𝖠𝗇𝖽 𝖱𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋-𝗄𝗎𝗇 𝗂𝗌 𝖺 𝗆𝖺𝗂𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖣𝗋𝖾𝖺𝗆
𝖬/𝖭 𝖯𝖮𝖵
𝖳𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗌𝗍 𝖽𝖺𝗒 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗌𝗂𝗇𝗀𝗅𝖾 𝘿𝙖𝙮 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗌𝗍 𝖽𝖺𝗒 𝗐𝗁𝗒 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝖾𝖺 𝖿𝗈𝗋 𝖬𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋 𝖣𝗋𝖾𝖺𝗆 𝗂 𝖺𝖼𝖼𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝗌𝗉𝗂𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝗆𝖺𝗂𝖽 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝗆𝗒 𝗄𝗇𝖾𝖾𝖼𝖺𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖺𝗌𝗍𝗅𝗒 𝖻𝗎𝗆𝗉 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝖺𝗒 𝖻𝖾 𝗐𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝗒 𝖽𝗈 𝗂 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗆𝖺𝗂𝖽 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌 𝗐𝖾𝗅𝗅 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝖬𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋 𝖣𝗋𝖾𝖺𝗆 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗇𝗒𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗌𝗎𝗂𝗍𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗂 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝗐𝖾𝖺𝗋 𝖺 𝗆𝖺𝗂𝖽 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌!
(𝖧𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗆𝖺𝗂𝖽 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖼𝗁𝗈𝗈𝗌𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆!)
𝖬𝖺𝗂𝖽 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌 1
𝖬𝖺𝗂𝖽 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌 2𝖲𝗈 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗇𝖾𝗐 𝗍𝖾𝖺 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗈𝗎𝗋𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺 𝖼𝗎𝗉.𝖳𝗁𝖾𝗇 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗅𝗅𝗐𝖺𝗒 𝗂 𝖺𝖼𝖼𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝗍𝗋𝗂𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖾𝗅𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗋𝗈𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗉 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝖼𝗋𝗒.𝖠𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖬𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋 𝖣𝗋𝖾𝖺𝗆 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗁𝗂𝗌 𝗈𝖿𝖿𝗂𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗂𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗎𝗉 𝖻𝗋𝗂𝖽𝖾 𝗌𝗍𝗒𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽 "𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽!?"𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗍𝗁 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗆𝖾.
"𝖨-𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗍-𝗍𝗋𝗒-𝗂𝗇𝗀 𝗍-𝗈 𝗀-𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗁-𝗍𝗁𝖾 𝗍-𝗍𝖾𝖺 𝗍-𝗍𝗈 𝗒𝗈-𝗒𝗈𝗎"𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖼𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗂𝖼𝖼𝗎𝗉𝗂𝗇𝗀 "𝖸𝗈𝗎 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗋𝗈𝗎𝖻𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀.𝖫𝖾𝗍𝗌 𝗀𝗈 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝖻𝖾𝖽𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗌𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝗀𝖾𝗍 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽."𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀
𝖳𝗁𝖾𝗇 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗐𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖾 𝗌𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖺𝗂𝖽 𝗄𝗂𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝗆𝖾 "𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝖺𝗒 𝖻𝖾 𝗐𝗂𝖾𝗋𝖽 𝖻𝗎𝗍 𝖼𝖺𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖬𝖺𝗂𝖽 𝗈𝗎𝗍𝖿𝗂𝗍 𝗈𝖿𝖿 𝗂 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗁𝗎𝗋𝗍."𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 "𝖮-𝗈𝗄" 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗂 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝗆𝖺𝗂𝖽 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌 "𝖨-𝗂𝗆 𝖺𝗅𝗅 𝖽-𝖽𝗈𝗇𝖾" "𝖮-𝗈𝗁 𝗈𝗄!" 𝖳𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒 𝗂𝗇𝗃𝗎𝗋𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗂𝗇𝗃𝗎𝗋𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗉𝖺𝗍𝖼𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖻𝖺𝗇𝖽𝖺𝗂𝖽𝗌 𝗈𝗇 𝗆𝖾.
𝖠𝗇𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗉𝖺𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝗇𝖽𝖺𝗂𝖽𝗌 𝗈𝗇 𝗆𝖾 𝗂 𝖿𝖾𝗅𝗅 𝖺𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉.𝖳𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝖺𝗍 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝗆𝗒 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗂𝗀𝗎𝗋𝖾 "𝖶𝖾𝗅𝗉 𝗂𝗍 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝗍𝗈 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗇𝖺𝗉 𝗐𝗁𝗂𝗍𝗁 𝗆𝗒 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖼𝗎𝗍𝖾 𝗆𝖺𝗂𝖽" 𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗂𝗀𝗎𝗋𝖾 (𝖸𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗐𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗅𝖾𝗀𝗀𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗈𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝗌)𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉 𝗐𝗁𝗂𝗍𝗁 𝗆𝖾 "𝖦𝗈𝗈𝖽𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗆𝗒 𝖼𝗎𝗍𝖾 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗆𝖺𝗂𝖽"𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗄𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖿𝗈𝗋𝗁𝖾𝖺𝖽.
~~~~~~~~~~~~𝖳𝗁𝖾 𝖾𝗇𝖽
𝖧𝗈𝗉𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗂𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋 𝖻𝗒𝖾 𝖻𝗒𝖾!☻︎
YOU ARE READING
𝖬𝖢𝖸𝖳 𝗑 𝖱𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋 𝖮𝗇𝖾𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌
FanfictionSo this is a book were you could imagine and be shipped Whith you're favorite minecraft YouTuber! ☺︎︎