Bu bir Jikook hikayesidir eğer homofobikseniz veya jiKook sevmiyorsanız bu kitap size uygun değildir.---
Jungkook okuduğu kitabından annesinin isteği ile kaldı.
'Jungkook... Bebeğim kendine fazla yükleniyorsun lütfen.. '
Jungkook kitabın sayfası ile oynamaya başladı.
'Anne... '
Jungkook'un annesi oğlunun sözünü kesti.
'Biliyorum Jungkook babanı gururlandırmak istiyorsun ama lütfen.. '
Bu doğruydu.
Jungkook babasını dersleri ile gururlandırmak istiyordu çünkü babası o daha çok küçükken onları terk etmişti.
Büyürken hep bir baba hevesi ile büyümüştür Jungkook, şimdi babası geri gelmiş annesi ile barışıp yine evlenmişti.
Çalışıyordu çünkü tekrar gider diye korkuyordu.
Jungkook ta büyük bir sosyal kaygı vardı bunun suçlusu da babasıydı elbette.
Hep korkmuştu insanların babası hakkında dalga geçer yada dışlar diye.
Bu yüzden uzak dururdu insanlardan bu huyu zamanla alışkanlık olmuştu.
'Deniyorum anne.. '
Kadın sıkı sıkı sarıldı bebeğine.
Oğluna öpücükler verdi.
İnanıyordu başaracaktı sadece bir tetiğe ihtiyacı vardı normalleşmek için.
Anne-Oğul biraz sarıldıktan sonra lüks odadan çıkıp kaliteli bir akşam yemeği çekmek için aşağı indiler.
----
'İnsanlığın Mucizesi CatBoy'lar! Bilim insanları sonunda bir insan ve Bir Hayvanın DNA'larını... '
Babasının gür sesi televizyonun sesini bastırdı.
'Kapatın şu televizyonu başımı şişirdi. '
Hizmet liler televizyonu kapatmak için içeri girdiler.
'Ne kadar da ilgi çekici bir haberdi oysaki? '
Babası cevap vermedi ve sofrayı yine sessizliğe boğdu.
Jungkook gergindi.
'Baba? '
Bir bakış atarak oğluna cevap verdi.
Jungkook derin bir nefes alarak anlatmaya başladı.
'Bu-.. Bu hafta sonu sinema izleyebiliriz belki? Yani- bilirsin baba oğu-'
Oğlunun sözünü kesti.
'İşim var Jungkook. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CatMin ||JiKook
Randomİnsanlık gelişmişti. Artık insanlar, bir kedi ile bir insanın DNA'larını birleştirip yeni canlılar ortaya çıkarabiliyordu. #3 LGBT 04/02/2021 . . Jeon Jungkook aptal bir heves ile girdiği petshop'ta kaderinde ki yanlızlığın üzerini karalamıştı s...