-15-

672 65 13
                                    

"Suçu bana attın kook!"

Jungkook düğmeletini çözerken derin bir nefes aldı.

" Hadi ama Min abartıyorsun.. sana kızmadılar bile.:

Jimin sinirle oturduğu yataktan kalktı.

"Sanada kızmazlardı! Ben senin suçlarını atabileceğin bir oyuncak filan değilim.''

Sert çıkan sesi ve dik kulaklarıyla bağırıyordu fakat Jungkook pek dinliyormuş gibi davranmıyordu.

"Arkadaşların... beni bırakmanı söyledi Kook. Sense bir şey demedin."

Jungkook bu sefer sertçe ina baktı.

"Bir şey söyleyecekyim ama sen sinirle ona atladığı da ağzımı açmama zaman kalmadı Jimin. Affedersin hep böylesindir zaten. Sadece bana biraz güven."

Sinirle derin bir nefes aldı.

"Uzun süredir sosyal problemler yaşıyorum ve sonunda iyi kötü bir arkadaş grubu bulmuşum. Bırak konuşsunlar. Benim fikrimi değiştiremezler."

Jimin sinirle yandaki çantayı tekmeledi.

"Sen onlardan etkilenmediğini falan mı düşünüyorsun. Gecenin köründe evden kaçıp bara gidiyor, saçma salak muhabbetlere gülüyorsun Jungkook."

Jimin Ani bir sinirle kapıya ilerledi.

Öfkeliydi.

"Ben olmadam anca rüyanda görürdün sözde arkadaşlarını"

Sinirle kapıyı kapattığında Jungkook derin bir nefes aldı.

Açmaya Uğraştığı düğmeleri
Boşverip Kendini yatağa attı.

"Sakin olmalıyım. Sadece sinirli ve beni anlamıyor.. sadece.."

Jungkook hafifçe yere oturdu.

Neyi yanlış yapmıştı bilmiyordu.

Kendisi gibi davranmıştı. Bunda ne kusur vardı? Diğerleride yapıyordu ve o da normal bir gençti.

--

O normal bir genç değildi!

Jimin odasında sinirle gezinirken jungkook'un diğerleri kadar sıradan olabileceğine inanmıyordu.

O böyle biri değildi.

Kendisini yatağa attı.

Vücuduna sarılan adrenalin onu rahatsız ederken onun gözleri yorgunlukla kapanıyordu.

Sanırım gözleri kapanmıştı

CatMin ||JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin