Kai's POV
"Καλημέρα Κωνσταντίνε, είναι δύο η ώρα."
"Μαμάα"
"Ξύπνα αγάπη μου πρέπει να ετοιμαστούμε"
"Μμμμ"
"Κωνσταντίνε μίλησα"
"Μμμμμ"
"ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ!"
Πετάχτηκα από το κρεβάτι μου. Τώρα αυτό ήταν όνειρο ή όχι? Είδα πως σκότωσα τον Τάιο... παίζει να είναι και το καλύτερο όνειρο που έχω δει ποτέ.
Δεν είμαι τρελός, αλλά αν αυτός ο άνθρωπος που αναγκάζομαι να αποκαλώ " πατέρα " πέθαινε, θα έκανα και πάρτυ.
Οκέυ αρκετές τέτοιες σκέψεις... ίσως πρέπει να κοιτάξω να βρω κάποιον ψυχολόγο... δεν είναι λογικό να θέλω να σκοτώσω κάποιον... σωστά;
"ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΤΣΑΚΙΣΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ"
Με όλες αυτες τις μαλακιες που σκέφτομαι νιώθω ακόμα σαν να ονειρεύομαι. Πρέπει να σηκωθώ. Κοίτα να δεις πάντως τι σου κάνει ο 10ωρος ύπνος ρε φίλε...
Σηκώθηκα απο το κρεβάτι για να ετοιμαστώ αφού θα έρθει ο πατριός μου. Τον είχα γνωρίσει και στο παρελθόν αλλά σήμερα θα μετακομίσουν οριστικά. Ήρθε και το παιδί του από την Γερμανία και θα μένει μαζί μας. Μάρκο τον λένε. Δεν έχω καμία όρεξη.
Έστρωσα το κρεβάτι μου και σκέφτηκα να μαζέψω και το υπόλοιπο δωμάτιο. Την εγκατέλειψα γρήγορα αυτή την ιδέα. Έχω να μαζέψω απο... ναι δεν θα πω ημερομηνία ας το αφήσουμε εκεί.
Άσε που φοβάμαι τι θα βρω αν ξεκινήσω να τακτοποιώ. Μπορεί να έχει φυτρώσει καμια κεράσια απο τα κουκούτσια που πέταγα όταν έτρωγα κεράσια...
Είμαι αηδίας;
Καμία ιδέα γιατί δεν έχω κοπέλα ακόμα...
Τέλος πάντων. Φόρεσα ένα ωραίο outfit, πλύθηκα και πήγα στο σαλόνι. Μύριζε όμορφα το σπίτι σαν λεβάντα. Η μανούλα μου πάντα το κρατάει καθαρό αλλα σήμερα είχε μια έξτρα γεύση φρεσκάδας.
Ακούγομαι σαν να κάνω διαφήμιση.
"Καλημέρα μαμά "
Πήγα κοντά της και την φίλησα στο μάγουλο. Ή εγώ ψήλωσα η αυτή κόντινε. Εν τω μεταξύ ολοι στον δρόμο νομίζουν οτι είμαστε παντρεμένοι. Η μητέρα μου είναι πολύ μικρή, με έκανε στα 17 της... δηλαδή όσο είμαι εγω τώρα. Και εγώ ακόμα δεν μπορώ να πατήσω καλά το καζανάκι...
ESTÁS LEYENDO
There For You
Novela Juvenil⪧ Προειδοποίηση: Η ιστορία περιέχει θέματα που μπορεί να επιρρεάσουν τον αναγνώστη. Εαν υπάρχει πρόβλημα που αφορά αυτοκτονία παρακαλώ καλέστε στο 1018 (όλο το 24ωρο με αστική χρέωση ή στείλτε μήνυμα σε κάποιον γνωστό σας ή σε εμένα. Ιστοσελίδα: h...