on üç

4.6K 431 335
                                    

chuuya kaşlarını çatarak dazai'la olan son mesajlaşmalarını tekrar okudu. ona mı bakıyordu cidden? "saçmalık." diye mırıldanıp oturduğu koltuktan kalktı ve bir şeyler yemek için mutfağa ilerledi. 

mutfağa girdiğinde tezgahın üzerinde duran dünden kalan yemeği gözüne kestirdi ve onu alıp mutfaktaki masaya ilerledi. yemeği kaşıklarken aklına dazai'ın düşmesine kendi kendine bir lanet okudu ve başka şeyler düşünmeye çalıştı. 

her düşüncesinin sonu dazai'a bağlanınca "adam akıllı yemek de yedirtmiyor!" diye bağırdı kendine. yemeği sertçe tekrar tezgaha bıraktığında telefonunu eline aldı. mesajlaştıkları uygulamaya girip dazai'la olan mesajlarının en başına gidip okumaya başladı. yaptığı şeyi farkına vardığında kaşlarını daha da çok çatarak telefonu resmen masaya fırlattı.

dişlerini fırçalamak için banyoya ilerledi. banyodaki dolaptan diş fırçasını çıkarıp üzerine diş macununu sürdü. fırçayı biraz ıslattıktan sonra ağzına götürdü ve dişlerinin üzerinde sertçe gezdirmeye başladı.

bir anda tüm dengeleri alt üst olmuş gibi hissediyordu. dazai'la konuştuğu son birkaç gündür vücudunda adını koyamadığı bir karıncalanma hissi dolaşıyor ve midesi resmen kasılıyordu. bazen kalbinin atma dengesi bozuluyordu. ona baktığında vücudundaki kanın yanaklarına çekildiğini hissediyordu. 

dazai söyleyene kadar onu izlediğinin farkında değildi. isteyerek yaptığı bir şey değildi bu. o söylemeseydi fark etmezdi bile. gözü istemsiz olarak onu arıyordu, onu gördüğünde de onda takılı kalıyordu.

chuuya düşüncelerine engel olmak istercesine kafasını hızlıca sağa sola salladı. lavaboya tükürdükten sonra avucuna su doldurup ağzını çalkaladı. daha sonra tekrar avucuna su doldurdu ve bu sefer suyu yüzüne çarptı. kafasını kaldırıp aynaya baktığında aklına gelen şeyle gözleri büyüyebildiği kadar büyüdü.

yoksa ben bu geri zekalıdan hoşlanıyor muyum lan?

chuuyanın duygularını anlama amaçlı kısa bi düz yazı bölümü,,,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

chuuyanın duygularını anlama amaçlı kısa bi düz yazı bölümü,,,

troublemaker | soukoku √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin