Katie's pov :
Je 6 ráno a já se rozhodla že vstanu dříve . Vylezu tedy z postele a vykonám ranní rutinu . Z make-upem to nějak nepřeháním , dám si pouze korektor na nějaké pupínky a bezbarvý lesk na rty . Obleču si pohodlné tepláky a volnou šedou mikinu . Udělala si culík a šla si dát něco dobrého k snídani . Jako vždy si dám bílí jogurt s ovocem a lupínky . Při tom jsem začala jsem psát Alexie . Jelikož je toto náš poslední den v Californii , před naším odjezdem do Londona , rozhodli jsme se že půjdeme na naše oblíbené místo a to na California Beach , tak se jmenuje ta nejhezčí pláž tady ve městě .
...
Už je 10h a já se rozhodla si jít zaběhat, svojí oblíbenou trasu o kolo parku. Tak jsem se tedy šla převléct do černé sportovní podprsenky se zlatýmy pruhy po stranách , vzala si sluchátka a vyběhla ven .
Alexie's pov :
Zazvonil mi telefon a tak se kouknu a přišla mi zpráva od Katie .
Blbka moje : Čau baby , v kolik se sejdeme. Předpokládám že tak do 11 budeš spát ty šípková Růženko🙂. No každopádně mě vyzvedneš , jelikož se furt bojím řídit a pojedeme na pláž .
Já : Hele jo tu Růženku si laskavě odpust jo, je 7 a já jsem vzhůru . No tak třeba v 12?
Jelikož mi neodpovídá tak vylezu z postele a jdu do koupelny .
,,Bože já vypadám'' řeknu si pro sebe . Něco ze sebou udělám a jdu zpátky do pokoje kde se převléknu do oversize trička a pod tím si nechalám pouze kalhotky . Jsem doma zase sama , jelikož mamka pracuje jako modní stážistka v New Yorku a tak jí vůbec nevídám . Táta ? táta nás opustil když mi bylo 10 let a už se nikdy nevrátil ani nenapsal. Já mu to nemám za zlé , mamka ho podvedla a tak radši odešel sám i když to byl vlastně jeho byt . Pípla mi zpráva nečekaně zase od Katie .
Blbka moje : Hele klidně 🙂
Zatím co jsem tady přemýšlela nad svým životem , tak uběhla hodina . ,, Sakra '' vykřikla jsem naštvaně . Za půl hodiny musím vyjet a vyzvednout Katie, jelikož se od doby co se vybourala se svým ex bojí řídit , já se jí ani nedivým že se bojí ,ale už by se ale mohla vzchopit a taky si najít někoho jiného ,už asi 2 roky nikoho nemá. Ten Grinch , tak mu říkám , jelikož nemá rád Vánoce , jí odkopl že ho prý málem zabila . No co si budem byl to dost velký kretén.
Katie's pov :
Šla jsem si obléct červenou mikinu a černý kraťasy ( Viz media ). Vzala si už jen žluté brýle a šla čekat na Alexie ven . Přijela do 1 min a já se rozeběhla a skočila na ní až jsem ji zchodila na zem .
,,Čau kočko , připravená '' Řekla jsem tak nahlas že to muselo být slyšet široko daleko , ale nijak mě to netrápilo .
,, No ahoooj '' zařvala asi tak nahlas jako já předtím ,, Jasně že jsem , poslední den tady a pak už London '' Řekla nadšeně .
,, Tak jedem ne '' ukázala na auto před námi
,, jasně , atˇ to všechno stihneme '' řekla jsem a šla k autu . Alexie mi otevřela dveře do auta a já si poslušně sedla .
Na pláži jsme si udělali pár fotek a procházeli se a asi v 18:00 jsme se rozhodli jet domu . Já si doma ještě dobalila pár věcí na zítra , jelikož už v 5:00 musíme být na letišti , protože letadlo nám letí v 7:00 .
Když už jsem to všechno měla napsala jsem mamce .
Já : Ahoj mami , hele v kolik dneska přijedeš ?
Mamča : Zlatíčko asi okolo 11 večer , ale neboj zítra mám volno a na letiště vás odvezu ju?
Trochu jsem byla smutná že nepřijede dříve, ale jsem ráda že vůbec přijede ,protože za normálních okolností by nepřijela , jelikož jezdí na pracovní cesty až bůhví kam.
Ještě jsem rychle napsala taťkovi než si půjdu lehnout.
Já : Čusík tati , kdy dorazíš ?
Tatínek : Ahojky hele do 15 min tam jsem .
Usmála jsem se a šla na taťku čekat na gauč . Pustila jsem si nějaký film co zrovna dávaly v telce. Najednou mě zezadu někdo objal , trochu jsem nadskočila a pak se otočila a uviděla mého otčíma , tak mu říkám ze srandy .
,,No ahoj Otčíme '' protočil oči a řekl ,,No ahoj Katie , tak co jsi připravená na úplně jiný život bez nás '' U posledního slova jsem trochu otřásla , protože mi budou hrozně chybět no .
,, Jako nikdy předtím , ale trochu se bojím '' řekla jsem popravdě.
,, ale prosím tě , to zvládneš , já ti věřím '' tyhle slova mi tedˇ dost pomohli
,,A hlavně tam budeš s Alex '' to má pravdu .
,, To je fakt no , sama nevím co bych tam dělala ''
,, Ale prosím tě , to bys dala '' No tak tím jsi nejsem až tak jistá .
,,No nic , já už půjdu spát tak zítra v 5:00.'' Řekla jsem trochu rychle, ale jsem fakt unavená a zítra vstávám brzy
,,Jj pa pa '' ještě jsem mu zamávala a šla si lehnout .
🤪Takže AHOJ lidi , tohle je moje první NORMÁLNÍ kniha tak snad se vám bude líbit .💕💋
ČTEŠ
You drove me crazy
RomanceKdyž se Katie (18) s její nejlepší kamarádkou Alexi(18) , rozhodnou na rok odjed studovat střední do Londona . Do Londona se však nedostanou , ale do Birminghamu . Kde potká kluka pro kterého měla slabost už od dětství , byl to její nejoblíbenější...