Druhý den ráno
Katie's pov
Zazvonil mi budík . Naštvaně jsem ho vypla . Včera večer jsem nemohla vůbec usnout .Dost jsem se bála , což nechápu , protože jsem to vlastně vymyslela .
Po dlouhé době přemlouvání jsem nakonec vstala z postele a šla do koupelny . Musela jsem si umýt hlavu jelikož jsem to včera nestihla .Přehodila jsem si tedy vlasy přes vanu a umyla jej . Poté jsem si vyčistila zuby a trochu se namalovala. Oblékla jsem si bílé tílko a k tomu pohodlné rifle a přes to přehodila šedobílí kardigan .
*Pro inspiraci .
Na chodbě na mě čekala mamka a já jí hned skočila kolem krku , tak moc mi to chybělo . Mamka mě silně přitiskla ještě blíže k sobě . Po chvíli nás obě objal i táta .
Na stole už na mě čekala snídaně . ,,Mamka musela vstávat o dost dříve než já, a nebo přije pozdě domu.'' Řekla jsem si pro sebe .
,,Máš už vše hotové a připravené , abychom mohli už jet.'' Řekla otčím docela bez emocí .
,, Samozřejmě '' odpověděla jsem docela nejistě , jelikož nemám tucha jestli mám vše .
,, Dobře , tak do kuchyně a já to odnosím do auta a pak vyzvedneme Alex'' Pověděl. Jsem jediná co jí řiká Alexie , ale to je její jméno , proto ji tak nazývám .
,,Ano , hned to bude '' řekla jsem a běžela do pokoje abych si to ještě zkontrolovala .
Po asi půl hodině cesty jsem už byli na letišti . Šli jsme se odbavit a pak si už sedli do čekárny a vyčkaly na náš let . S Mamkou a taťkou jsem se rozloučila už hned u auta , a tak jsem pak byla už jen s Alexie .
,,Let číslo 145 směr Anglie - Birmingham . Poslední šance dostavit se na terminál 9 '' řekl někdo do rozhlasu či co .
,, To jsme my , kurva dělej nebo nám to uletí '' Zařvala Alexie a vyběhla , na nic jsem nečekala a běžela za ní . Když už jsme seděli v letadlo , všechny ty obavy se rázem vypařily .
,, Katie?'' řekla poněkud divně
,, Ano ?'' trochu jsem se bála co z ní vypadne
,, My nejsme v Londonu my jsme v - '' odmlčela se a já se tak strašně lekla co řekne dál .
,, My jsme v Birminghamu '' začala jsem panikařit .
,,Co, Cože '' už jsem měla fakt málo k tomu abych se na místě nesložila.
,, No , tady se to píše '' ukázala mi leták naší nové školy .
,,Jak , jak to '' za koktala jsem .
,, Ty jsi si to nečetla nebo co ?'' Abych řekla pravdu , vůbec mě to nenapadlo .
,, No ne no '' koukla se na mě dost naštvaně a já se jí vlastně ani nedivým .
,, Děláš si prdel ! '' Zařvala přes celý letadlo a půlka lidí se na nás otočila a já dost zrudla .
,, Moc se omlouvám , ale i tak to bude super ne? '' řekla jsem spíš otázkou .
,, No jo , ale příště si to laskavě celý přečti jo ? '' řekla už s úsměvem .
,, Neboj se '' taky jsem se už smála .
,, No nevím no '' vybuchla smíchy a já se k ní přidala .
,, Aspoň nemusíme jet odtud do Londona '' řekla jsem už trochu vážněji .
,,To je taky pravda '' usmála se a opřela si hlavu o mé rameno .
*
Po strašně dlouhé době jsme byly konečně na místě. Hned mi spadla čelist , když jsem uviděla tu nádheru . Takhle krásnou školu jsme u nás neměly .( viz media).
Hned jsme s Alexie zapluly dovnitř a mně padala čelist čím dál víc . To bylo něco tak úžasného jsem dlouho neviděla. Hodně lidí se na nás otáčelo , asi protože nás nikdy neviděly .
Šly jsme za ředitelem , vyzvednout si knihy , rozvrhy a spoustu dalších věcí .
,, Takže slečno Katie a slečno Alexie , madam Ambar vám ukáže váš pokoj a potřebné věci jako např. jídelnu , knihovnu a vaší třídu . Doufám že nebudete dělat problémy a teď už jděte. Uvidíme se na zahájení tohohle ruku za dva dny čily v pondělí. Přeji hezký den '' řekla nám pan Brown . Vypadal dost mile . ,, Děkujeme . Vám taky hezký víkend '' řekla jsem a hned jsme začaly s Alexie následovat Amber . Mohlo jí být asi okolo 25 let , vypadala dost mladě .
Když jsme prošli snad celou školou , dovedla nás konečně na náš pokoj . Vypadal překvapivě dobře . Uprostřed bylo velké okno , kde byl nádherný výhled na město . Na každé straně byla jedna postel a stůl na učení . U zdi nalevo byla obří skříň dokonce ze zrcadlem . Jelikož mám radši pravou tak jsem si zabrala pravou stranu a vybalila si vše co jsem měla sebou . Samozřejmě že si ještě musím dokoupit spoustu věcí , ale zatím mi to takhle stačí . Alex udělala to samé a rozhodli jsme se že se projdeme trochu po Birminghamu a uděláme si pár fotek .
Nejprve jsme šly do parku . Sedli jsme si na lavičku a začali si povídat , teda né že bychom si předtím nepovídaly ale chápete . Alexie měla sebou repráček a tak jsme si pustili hudbu a já jelikož jsem 13 let tancovala závodně začala tančit . Alexie mi tam pustila mojí oblíbenou Strong od One direction . Alexie se ke mně přidala a začali jsme naší choreografii . Moc jsme nevnímali okolí a já najednou do někoho narazila , bohužel jsem to neustála a spadla , a však něčí ruce mě chytly a já se tak nesesypala na tvrdou zem . Koukla jsem se kdo je ten můj zachránce , když jsem se však koukla na chvíli se my zastavilo srdce přede mnou stál kluk něhož jsem dost dobře znala , byl to totiž Bradley will Simpson , můj jeden z nejoblíbenějších zpěváků . Trochu jsem zrudla , ale hned se zase vzpamatovala .
,, ahooj '' řekl tak nádherným hlasem , má ho ještě hezčí než na videích .Zamyslela jsem se. Bože probuď se . Řekla jsem si v duchu a slušně mu odpověděla.
,, Ehm a - ahoj '' zakoktala jsem
,, Příště by jsi měla dávat pozor na okolí '' zasmál se . Tak líbezný smích bože . Zase jasem se musela v duchu fláknout
,,Ale krásně tancuješ to tě omlouvá '' tak teď jsem zrudla celá . On se zasmál a postavil zpátky na nohy .
,, Moc děkuju za záchranu Bra- '' zastavila jsem se jelikož by bylo asi blbí kdybych řekla že ho znám a vlastně tajně miluju .
,,To nestojí za řeč , jsem rád že jsem tě chytl '' doširoka se usmál ,, už musím běžet , ale doufám že se ještě uvidíme a zatancujeme si '' ach to je sladký . Řekla jsem si v duchu .
,, Určitě , tak zatím ahojky '' vážně Katie ''ahojky'', v duchu jsem si zanadávala
✊Ahooooooj Tady je další kapitola, bude se snažit vydávat je každý den, ale nic neslibuju. 💕💞
Jinak sice je to zatím nuda ,ale nebojte další kapitola už bude trochu akční😂
Přeji krásný den 🥰
ČTEŠ
You drove me crazy
RomanceKdyž se Katie (18) s její nejlepší kamarádkou Alexi(18) , rozhodnou na rok odjed studovat střední do Londona . Do Londona se však nedostanou , ale do Birminghamu . Kde potká kluka pro kterého měla slabost už od dětství , byl to její nejoblíbenější...