Wₕₐₜ'ₛ yₒᵤᵣ Qᵤᵢᵣₖ?👉👈₍₂₎

323 3 0
                                    

ʟᴇᴏ- ᴇɴɢɪɴᴇᴇʀɪɴɢ. ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴍᴀᴋᴇ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ʏᴏᴜ ɪɴᴛᴏ ᴀɴ ɪɴᴄʀᴇᴅɪʙʟʏ ɪᴍᴘʀᴇꜱꜱɪᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴜꜱᴇꜰᴜʟ ᴍᴀᴄʜɪɴᴇ ᴏʀ ᴛʏᴘᴇ ᴏꜰ ᴛᴏᴏʟ ᴠᴇʀʏ Qᴜɪᴄᴋʟʏ. ʙᴜᴛ ɪᴛ ᴄᴀɴ ʙʀᴇᴀᴋ ᴅᴏᴡɴ ᴏʀ ᴛʜᴇ ᴘᴏᴡᴇʀ ᴅᴡᴇʟʟꜱ ᴅᴏᴡɴ ɪꜰ ᴛʜᴇ ᴍᴀᴛᴇʀɪᴀʟꜱ ᴜꜱᴇᴅ ᴀʀᴇɴ'ᴛ ᴛʜᴇ ꜱᴛʀᴏɴɢᴇꜱᴛ, ᴏʀ ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ʟᴏɴɢ ᴛɪᴍᴇ ᴏꜰ ᴘᴏᴡᴇʀ. ʏᴏᴜ ᴀʟꜱᴏ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴘᴜᴛ ɪɴ ᴀ ʜᴀɪʀ ᴏʀ ᴛᴡᴏ ꜱᴏᴍᴇᴡʜᴇʀᴇ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴍᴇᴄʜᴀɴɪᴄ, ʙᴜᴛ ʏᴏᴜʀ ʜᴀɪʀ ɢʀᴏᴡꜱ ʙᴀᴄᴋ ꜰᴀꜱᴛ(1-2 ʜᴏᴜʀꜱ, ᴅᴇᴘᴇɴᴅꜱ ᴏɴ ʜᴏᴡ ᴍᴜᴄʜ ɪꜱ ᴛᴀᴋᴇɴ ᴏᴜᴛ). ᴛʜɪꜱ ᴊᴜꜱᴛ ʜᴇʟᴘꜱ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴇɴᴇʀɢʏ ꜱᴏᴜʀᴄᴇ . ᴛʜɪꜱ ᴛᴇᴄʜɴɪᴄᴀʟʟʏ ᴍᴇᴀɴꜱ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ɴᴇᴇᴅ ᴇʟᴇᴄᴛʀɪᴄɪᴛʏ ᴏʀ ʙᴀᴛᴛᴇʀɪᴇꜱ ᴛᴏ ʜᴇʟᴘ ɪᴛ ᴡᴏʀᴋ.

ᴠɪʀɢᴏ- ꜱɴᴀᴋᴇ. ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴀʙɪʟɪᴛɪᴇꜱ ᴏꜰ ᴀ ꜱɴᴀᴋᴇ(ꜰᴀɴɢꜱ, ꜱᴄᴀʟᴇꜱ), ᴏʀ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴏᴘᴛɪᴏɴ ᴏꜰ ʙᴇᴄᴏᴍɪɴɢ ᴀ ꜱɴᴀᴋᴇ. ʏᴏᴜ'ʟʟ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴀʙɪʟɪᴛʏ ᴛᴏ ᴀʟꜱᴏ ᴄᴀʟʟ ᴏᴠᴇʀ ᴀɴʏ ᴛʏᴘᴇ ᴏꜰ ꜱɴᴀᴋᴇꜱ ᴛᴏ ʜᴇʟᴘ. ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ɪꜱꜱᴜᴇꜱ ɪꜱ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ'ʟʟ ʙᴇ ꜱᴛᴜᴄᴋ ᴡɪᴛʜ ᴀɴ ᴏʙꜱᴇꜱꜱɪᴏɴ ꜰᴏʀ ʙᴏɴᴇꜱ(ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ, ʜᴏɴᴇꜱᴛʟʏ), ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ'ʟʟ ʜᴀᴠᴇ ᴅʀʏ ꜱᴋɪɴ.

ʟɪʙʀᴀ- ʙʟᴀɴᴋ ᴍɪɴᴅ. ʏᴏᴜ'ʟʟ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴀʙɪʟɪᴛʏ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ ᴡɪᴘᴇ ꜱᴏᴍᴇʙᴏᴅɪᴇꜱ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇꜱ ꜰʀᴏᴍ ᴜᴘ ᴛᴏ 2 ʏᴇᴀʀꜱ ᴀꜱ ʟᴏɴɢ ᴀꜱ ᴛʜᴇɪʀ ʙᴇɪɴɢ ʜᴇʟᴅ ᴄᴀᴘᴛɪᴠᴇ ʙʏ ʏᴏᴜ. ᴛʜᴇꜱᴇ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇꜱ ᴡɪʟʟ ᴛʀᴀɴꜱꜰᴇʀ ᴛᴏ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ'ʟʟ ʙᴇ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ꜱᴇᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ɪɴ ᴛʜᴇɪʀ ᴘᴀꜱᴛ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛꜱ/ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇꜱ. ᴛʜᴇʏ'ʟʟ ʀᴇᴛᴜʀɴ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘᴇʀꜱᴏɴ, ʙᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴇᴠᴇɴᴛꜱ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴍɪɴᴅ ᴡɪᴘɪɴɢ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ɢᴏɴᴇ ꜰʀᴏᴍ ᴍᴇᴍᴏʀʏ. ʟᴏᴡᴋᴇʏ ᴋɪɴᴅᴀ ʟɪᴋᴇ ʙʀᴀɪɴᴡᴀꜱʜɪɴɢ ʙᴜᴛ ɴᴏᴛ.

ꜱᴄᴏʀᴘɪᴏ- ɴɪɢʜᴛᴍᴀʀᴇ ʜᴀʟʟᴜᴄɪɴᴀᴛɪᴏɴꜱ . ʏᴏᴜ'ʟʟ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴀʙɪʟɪᴛʏ ᴛᴏ ʟᴏᴏᴋ ɪɴᴛᴏ ꜱᴏᴍᴇʙᴏᴅʏ'ꜱ ᴍɪɴᴅ ᴛᴏ ꜰɪɴᴅ ᴏᴜᴛ ᴛʜᴇɪʀ ᴡᴏʀꜱᴛ ꜰᴇᴀʀ/ɴɪɢʜᴛᴍᴀʀᴇ, ᴀɴᴅ ᴍᴀᴋᴇ ᴀ ʜᴀʟʟᴜᴄɪɴᴀᴛɪᴏɴ ᴏꜰ ᴛʜᴀᴛ. ᴇxᴀᴍᴘʟᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ʙᴇ ɪꜰ ᴛʜᴇɪʀ ᴇxᴛʀᴇᴍᴇʟʏ ᴄʟᴀᴜꜱᴛʀᴏᴘʜᴏʙɪᴄ, ᴛʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ᴡᴏᴜʟᴅ ꜱᴇᴇ ᴛʜᴇᴍꜱᴇʟᴠᴇꜱ ɪɴ ᴀ ᴅᴀʀᴋ, ꜱᴍᴀʟʟ ᴀɴᴅ ᴛɪɢʜᴛ ʀᴏᴏᴍ. ɪꜰ ɪᴛ'ꜱ ᴀɴ ᴀɴɪᴍᴀʟ ᴏʀ ᴄʀᴇᴀᴛᴜʀᴇ, ʏᴏᴜ'ᴅ ʙᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴄʀᴇᴀᴛᴜʀᴇ ɪɴ ᴛʜᴇɪʀ ᴇʏᴇꜱ. ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴅʀᴀᴡʙᴀᴄᴋ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪꜱ Qᴜɪʀᴋ ɪꜱ ᴛʜᴀᴛ ɪꜰ ᴛʜᴇʏ ᴏᴠᴇʀᴄᴏᴍᴇ ᴛʜᴀᴛ ꜰᴇᴀʀ, ᴛʜᴇɴ ᴛʜᴇ ᴜꜱᴇʀ ʜᴀꜱ ᴛᴏ ᴅᴇᴘᴇɴᴅ ᴏɴ ꜰɪɢᴜʀɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴀ ᴡᴀʏ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴏʀɪɢɪɴᴀʟ ꜰᴇᴀʀ ᴡᴏʀꜱᴛ.

ꜱᴀɢɪᴛᴛᴀʀɪᴜꜱ- ᴍᴏɴꜱᴛᴇʀ ᴛᴏɴɢᴜᴇ. ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴀɴ ᴜɴᴜꜱᴜᴀʟʟʏ ʟᴏɴɢ ᴀɴᴅ ꜱʜᴀʀᴘ ᴛᴏɴɢᴜᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴄᴀɴ ᴇxᴛᴇɴᴅ ᴛᴏ ɢʀᴇᴀᴛ ʟᴇɴɢᴛʜꜱ, ᴀɴᴅ ᴄᴀɴ ᴡʀᴀᴘ ᴀʀᴏᴜɴᴅ/ɢʀᴀʙ ᴀʟᴍᴏꜱᴛ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ(ɴᴏᴛʜɪɴɢ ꜱᴜᴘᴇʀ ʜᴏᴛ, ꜱɪɴᴄᴇ ᴛʜᴇ ᴘʀᴏᴛᴇᴄᴛɪᴠᴇ ʟᴀʏᴇʀ ᴏꜰ ꜱᴋɪɴ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴛᴏɴɢᴜᴇ ɪꜱɴ'ᴛ ᴠᴇʀʏ ᴛʜɪᴄᴋ). ɪᴛ ᴄᴀɴ ᴀʟꜱᴏ ꜱᴘʟɪᴛ ᴀɴᴅ ʙᴇ ᴄᴜᴛ ᴏꜰꜰ, ꜱɪᴍᴘʟʏ ᴛᴏ ʀᴇɢʀᴏᴡ ꜰʀᴏᴍ ɪᴛ'ꜱ ᴍᴀɪɴ ᴘᴀʀᴛ. ɪꜰ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ᴛᴏɴɢᴜᴇ ɪꜱ ᴄᴜᴛ ᴏꜰꜰ ꜰʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴍᴏᴜᴛʜ, ᴏʀ ᴛʜᴇ ᴜꜱᴇʀ ɪꜱ ꜰᴀᴛᴀʟʟʏ ᴡᴏᴜɴᴅᴇᴅ, ᴛʜᴇɴ ɪᴛ'ꜱ ᴜɴᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ɢʀᴏᴡ ʙᴀᴄᴋ.

ᴄᴀᴘʀɪᴄᴏʀɴ- ꜱᴛɪɴɢɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴛʜ. ʏᴏᴜ ʙʀᴇᴀᴛʜᴇ ᴀ ᴛᴏɴ ᴏꜰ ᴅɪꜰꜰᴇʀᴇɴᴛ ᴛᴏxɪᴄ ᴀɴᴅ ᴘʟᴇᴀꜱᴀɴᴛ ꜱᴍᴇʟʟꜱ, ᴡʜɪᴄʜ ᴄᴀɴ ᴠᴀʀʏ ɪɴ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴅʀɪɴᴋ. ᴛʜɪꜱ ᴄᴀɴ ᴛᴀᴋᴇ ᴀ ᴍɪꜱᴛʏ ꜰᴏʀᴍ, ᴡʜɪᴄʜ ᴄᴀɴ ʙᴇ ꜱᴏʟɪᴅ ꜰᴏʀ ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ᴀᴍᴏᴜɴᴛ ᴏꜰ ᴛɪᴍᴇ ɪꜰ ᴛʜᴇ ᴜꜱᴇʀ ɪꜱ ꜱᴘᴇᴄɪᴀʟʟʏ ᴛʀᴀɪɴᴇᴅ, ᴛʜᴀᴛ ᴄᴀɴ ᴋɪʟʟ/ᴅᴇꜱᴛʀᴏʏ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ɪᴛ'ꜱ ᴅɪʀᴇᴄᴛʟʏ ᴛᴏᴡᴀʀᴅꜱ. ᴛʜᴇ ᴅʀᴀᴡʙᴀᴄᴋ ɪꜱ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴀᴄᴄᴇꜱꜱ ᴛᴏ ᴅʀɪɴᴋɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ꜱᴛᴜꜰꜰ(ᴡʜᴀᴛᴇᴠᴇʀ ɪᴛ ɪꜱ ᴡᴏɴ'ᴛ ᴀꜰꜰᴇᴄᴛ ʏᴏᴜ ɪɴ ᴀɴʏ ᴡᴀʏ, ᴇᴠᴇɴ ɪꜰ ɪᴛ'ꜱ ᴀ ᴘᴏɪꜱᴏɴ).


-AN: I really like this style so I'm going to keep doing it until I decide to redo the book again.-

-453 words

»»---;𝙈𝙃𝘼 𝙕𝙊𝘿𝙄𝘼𝘾𝙎;----««Where stories live. Discover now