Buraya kadar geldiğine göre artık bu benim hikayem değil bizim hikayemiz;)

53 0 0
                                    

Bazı insanlar neden hiç değişmiyorlar. Yani insan bir düşünür ben bu kızın sinirlerini bozmamak için ne yapmalıyım diye ama yok hiç değişirlermi hanımefendiler 

"Ada sana diyorum beni dinlemiyormusun sen" evet yine başlıyoruz . Allahım sen bana sabır ver ben bu güzeliğimle bunları nasıl katlanıyorsam .

"Efendim canım " sesimi oldukça yapmacık bir halde söylemeye çalıştım
"Sence şu çocuk bana bakarmı " elindeki telefonu resmen gözün içine sokarcasına bana uzatı telefonu işaret parmağımla uzaklaştırarak baktım ve sırıtmaya başladım "bu çocuk senin bu çirkin yüzüne bakarmı sanıyorsun bi fotoğraftaki çocuğa bak bi kendine bak" sesli bir şekilde kahkaha atım arkamdakilerde benimle gülmeye başlayınca ismini bile bilmediğim kız hızla ayağa kalkıp olduğumuz yerden uzaklaştı. Aslında o kadar çirkin değil hata bence rahatlıkla çıkma teklifi etse kabul ederde ama işte ben kötüyüm sonuç olarak kötülükte bunu gerektirir.

Burdan sıkılmaya başlayınca ayağa kalktım bizimkilerin yanına  gidecektim ki arkamdan biri "Ada nereye " demesiyle göz devirip ona dönerek "sanane " deyip çıktım sınıftan . Büyük ihtimale bizmkilerde bahçede her zaman ki yerimizde oturuyorlardır . 

Ve tam tahmin etiğim gibi ordalardı yanlarına yaklaşınca Mertin yanında bir  kız gördüm. Yine birileri popiler olma peşinde desene hadi bakalım yine iyiyiz bize eğlence çıktı .

Yanlarına yaklaşıp Arda'nın yanına mertle isminin zeynep olduğunu hatırladığım kızın karşısına oturdum ben keyifle sırıtırken burak seksi tavrını takınarak "hoş geldin Ada " dedi  . Gerçekten bu erkekleri hiç anlamıyorum sadece bir gece yatık  hemen bir havalara girmeleri. Oldukça yapmacık bir gülümseme takınarak "hoş buldum" dedim . Hemen ardından  ardaya dönerek "Cemre nerde " diye sordum. "Lavobaya makyajını tazelemeye giti " kafamı tamam anlamında saladım gerçekten bu eğlence için cemreyi bekliyemezdim.

"eeee zeynep anlat bakalım " dedim sinsi sinsi sırıtarak " ne anlatayım " dedi zeynep kızdaki özgüvene bak vala hayran kaldım tam ağzımı açıp bir şey söyleyecektim ki burak "hadi ama yine başlatmayın " ah burak eski haline dönme sırasımıydı ya sinirlendiğimi beli etmemek adına daha çok sırıtarak burağa döndüm " ben bir şey yapmadımki " masum masum bakarken önümde gördüğüm mertin kahvesini elime alıp içindeki kahveyi kızın üstüne döktüm" şimdi yaptım " başımı zeynebe doğru çevirip oldukça yapmacık bir tavırla "Ah çok özür dilerim tatlım yanlışlıkla oldu  çok üzgünüm " dedikten sonra büyük kahkaha kopardım "seni sürtük..." derken sözünü kesip "bi dakika " deyip  telefonun kamerasını açtım ve ona doğru uzatarak "şimdi konuşa bilirsin " kız sinirle ayağa kalkıp Merte baktı ama Mert  ona sırıtarak el salamaya başladı. Zeynep ağlayarak yanımızdan ayrılırken biz arkasından kahkalar eşliğinde gülüyorduk. 

Her kez telefonuyla uğraşırken cemre yanımıza gelip "selam" dedi.
"Sonunda be kızım nerde kaldın lavoboya gidip yüzüne boya badana mı yaptın "
"Haha çok komiksin burak" deyip heycanla bana döndü " kızım okula son derce yakışıklı aynı zamanda yelkıran holdingin varsi gelmiş inana biliyormusun " iç çekerek telefonda ki gözlerimi ona çevirdim " ne yapabilirim" dedimğim anda zil çalmaya başladı böylece öyle arası bitmiş oldu. 

Burak, Mert ve Arda iyi dersler dileyip ilerledikleri zaman bende yerimden kalkıp sınıfıma ilerliyordum ki Cemre koluma girdi "kızım sen tam değilsin biliyorsun demi sana kos koca yelkıran holdingin varisi diyorum Ziya Oğlu Kolejine geliyor diyorum neden anlamıyorsun " gözlerimi devirip "benim parayla işim olmaz bu bir iki saten yelkıran holdingle Zorlu holdingin düşman olduğumu her kez biliyor " dediğimde sanki daha önce bunları  söyleceğimi biliyormuş edasıyla bakmaya başladı ve "yatmayıda mı düşünmüyorsun " diye sordu
"tabikide hayır sence babam bunu duysa ne yapar bana , hiç mi düşünmüyorsun hem sen neden bu kadar kurcalıyorsun " dediğimde 11-A yazan yere girdiğğimizde "o zaman Yelkıran benimdir" dedi .aslında ona bunu çabalamasının saçma olduğunu ve yelkıranın onun gibi birine bakmayacağını söylemek isterdim ama o benim gerçek anlamda diye bileceğim tek arkadaşım . Ona umut vermemek adına tek bir şey dedim "Tamam"

İlk ve birinci bölümün sonuna geldik umarım beğenmişsinzidir.

Bide noktalama işaretlerine dikkat etmeden yazıyorum yanlışım felan varsa ki var kusura bakmayın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SINIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin