Sokka a Katara se vydali spolu s Batem do balení na cestu.
Ráno se všechno připravovalo ale Kataře bylo tak Aanga líto že se musela alespoň rozloučit.
,,Drž se..."
,,i ty..."
Odpověděl ji Aang. Jedna ze sester přišla k Aangovi
,,nejspíš bych už měl vyrazit..."
Řekl za sestru,,to by bylo nelepší"
Dořekla sestra a Aang se vydal společně s Appou a Momem pryč z kláštera ,,..Jsem tak hloupý momo..."
Aang se vydal pryč.Mezitím u prince Zuka který se snaží Avatara chytit už tři roky se nic nedělo.
Ale po boji ve věznici tam přijel a našel katary náhrdelník od její maminky.
Ten ho využil k tomu aby jeho 'Kamaráda' našla díky jejímu velkému prerostlemu mravenečníkovi díky pachu z náhrdelníku Kataru a tím pádem i Avatara.
Ta jim zprvu nevěřila ale jakmile ji Iroh nabídl velké množství peněz ve zlatě pak jim byla zcela k službám.
Vyrazili na vyprávu.U katary a Sokky to nebylo o nic akční,zaslechli výt vlka ale ne zlostně spíš smutně,, ten vlk vyje jak smutně"
Řekla katara a začalo ji být vlka velice líto,,Třeba je zranený" Pověděl svoji teorii Sokka,,Ne, je jen odloučený od smečky...Vím jaké to je být odloučen...Není nic horšího než když tě opustí vlastní smečka...ale ja už si dlouhou dobu na to uvědomil že se vrátí a že vše bude zase v pořádku a že není nikdy dobré být na něco sam"
Sokka se nad Batovými slovy zamyslel,udělal to samé Aangovi.
Nemohl ho přece jen tak opustit když je mu dvanáct a na vše je sám
,,Sokko je ti něco?" Zeptala se bratra starostlivě sestra,,Ne...Jen...Chci vidět tátu ale. Aang má přednost nemůžeme ho nechat tam letět samotného"
,,Máš pravdu" Souhlasila s bratrem Katara,,Vaš otec by na vás byl pyšný že pomáháte avatarovi,vezměte si mapu já vím kudy a kdykoliv budete u nás vítány"
,,děkujeme Bato" naposledy svého přítele Obejmuli a potom se vydali
Směrem na pláž kde by Aang měl být.V klášteře se ale objevila již známá Zuka kamarádka a společně s nim a jeho strýcem Irohem všude možně hledali avatara,,Je blízko" řekla si pro sebe velitelka současná a potom se vydali směrem do lesa kudy šli Sokka s Katarou.
Jedna ze sester se vydala varovat Aanga,spatřila ho na pláži kde se už připravoval k odletu
,,Avatare Aangu! Musíte odsud pryč!"
,,Jo já vím nikdo mě tu už nechce"
,,u nás váš začali hnedat nějací lidé..."
,,Jací lidé??",,Jeli na nějaké nestvůře a hledali tě díky nějakému náhrdelníku"
,,Náhrdelníku? To ne....KATARA!"Katara a Sokka se pomalu blížili ke klášteře,když v tom Sokka Kataru zastavil,ani ne o dvě sekundy z lesa přiběhla již Naše 'kamaradka'
Zuka a Iroha.
,,Tak tohle je to děvče? Nedivím se že ti utekla je na tebe až moc hezká"
,,Tak fajn řekněte kde je Avatar!"
Rozkázal Zuko
,,Nevíme kde je rozdělili jsme se!"
Lhal Sokka
,,Jak moc hloupí myslíš že jsem?!"
,,Dost hloupý. Utíkej!"
Nařídil Sokka a oba dva sourozenci se dali na útěk,to se jim však na moc dlouho nepodařilo jelikož Mravenečník svým dlouhým jazykem své nepřátele paralizoval.
,,co to dělá?" Zeptal se Zuko protože Mravenečník se právě začal hrabat v Sokkově batohu,,hledá jinou stopu,věc na které avatar nechal svůj pach" Jakmile mravenečník našel Aanguv Pach tak Kataru se Sokkou naložili a pak se rozjeli za pachem rovnou do kláštera.
,,co to dělá??Chodí pořád do kolečka!"
Naštval se už Zuko.
Když v tom mravenečníka Aang vylekal když okolo něj prolítl na svém kluzáku.
,,Aangu!"
Radovala se Katara z toho že tu její kamarád je, mezi Zukem a Aangem nastal velký boj.
Sestry Kataru se Sokkou odtáhli aby se jim nemohlo nic stát.
Aang se a Zukem bojoval dost dlouho aby se Katara se Sokkou dostali do formy,díky vůni kterou dala jedna ze sester přičuchnout sourozencům.
Těm bylo hned lépe ,,Ta potvora vidí nosem...Musíme ji nějak zmást..."
Rozhodl Sokka,,Parfém?"
Nabídla Sokkovi jedna ze sester.
Sokka s tím souhlasil a sestry všechny sudy s parfémy vylili na zem a Katara jakožto vládce vody parfém dala k mravenečníkovi a jelikož on viděl nosem tak se mu všechen pach do nosu vmísil a utekl pryč.
Aang Zuka dejme tomu porazil a pak společně s Appou se vydali pryč tentokrát všichni společně.
,,takže....Kam poletíme teda?"
Zeptal se Aang
,,no přece na severní pól" Odpověděla Katara,,vy nechcete vidět svého tátu?"
Zeptal se šokovaně Aang
,,Jasně že chceme ale ty jsi také rodina,a je teď daleko důležitější tě dostat na severní pól"
Odpověděl šťastně Sokka
,, je mi líto že ti nemůžu kataro dát kousek tvého domova"
Řekl sklesle ke Kataře Aang
,,Já to přežiju" řekla ne už tolik šťastná katara,,Ale přesto bych tu něco měl třeba tohle?"
Aang ukázal Kataře její náhrdelník který Stratila při boji ve věznění když zachraňovala Harua
,,Aangu! Kde jsi ho vzal??"
,,Zuko mi řekl abych ti ho předal "
Řekl ironicky Aang
,,Oo to je od Zuka tak milé dej mu za mě pusu až ho potkáš" řekla ze srandy katara a dělala jak moc jí to potěšilo
,,Nebooj" řekl také ironicky Aang.
Katara mu na důkaz vděku dala pusu na tvář při které Aang zčervenaL
Ahojky snad se kapitola líbila a zanechate tady ten pěkný komentář a vote 🌌:)🌌
ČTEŠ
Avatar: Legenda o Aangovi BOOK:ONE WATER
AdventurePříběh se odehrává ve stoleté válce. Avatara již 100 let nikdo nespatřil. Ale dívka Katara nestracela naději a to se také vyplatilo.