In aceasta zi pe Dan il vizitase un vechii prieten Zabbidou.Acesta il intreba la plecare
-Cine e fata?
-O fata minunata Zabbidou.
Dan ramase tacut pana cand usa se inchise in spatele lui .Pe obraji Sarei cobara o roseata.
-Eu voi pleca.zise Sara
-Dar de ce?Poti sa stai!
-Esti sigur?
-Da.Si cat vei sta?
-Pana voi afla trecutul tatalui meu.
"Stiam secretul tatalui ei,il aflasem din prima zi din cartea tatalui meu, care si el a fost camatar de secrete,Secretul lui Robbi Fitch.Nu aveam de gand sa-i spun.Nu incan"
-In seara aceasta este bal .
-In acest sat pustiu se stie de asa ceva,zise razand Sara.-Da...Vrei sa vi?
-Da.Dar..
Dan o intrerupe
-In camera din spre N este un cufar cu rochii.
In seara aceea Sara purta o rochie de matase de culoarea cafelei tivita cu dantela crem,avea obraji trandafiri si parul strans intr-un mod decent pe ceafa
Surprinsa de aparitia lui Dan Sara se intimidase
"Dan:
Simteam ca mi se taie rasuflare.Era atat de frumoasa,o frumusete inocenta.Ochii aceia negri imi faceau placere sa-i revad "
"Sara:
Pe masa din dreapta cufarului din lemn de castan se afla o fotografie cu o doamna care purta aceias rochie era o femeie inalta si slaba cu gura subtire si ochii plini de blandete ceea ce ma inspamanta era barbatul de langa ea era inalt;avea barba si ochii plini de cruzime"
-Sunt parinti mei.
Pe fata Sarei rasarise un zambet.
-Mergem?
-Desigur.
"Sara :
Cand ma privit in ochii am simtit un fior ,parca as fi fost atinsa cu un deget inghetat pe ceafa.Oare sa ma fi indragostit de D. Nu.Imposibil.Dragostea nu exista.Nu are nume ,inaltime ,varsta."Mergand pe drum doar la o usoara atingere de mana sau privire ne intimidam usor.
"Dan:
Si...simt ca pentru prima data cineva imi dezgheata inima care odinioara...parca nu exista..Cand eram cu ea bataile inimi imi accelerau din ce in ce mai mult...cand eram cu ea chiar simteam ca exist"
Am ajuns in fata unei cladiri mari construite in stil gotic.Si...am intrat...oameni erau usor timizi , la fel si eu, nu ii cunosteam , nu ma cunosteau.Dar m-am hotarat sa ma integrez in regnul uman usor si suptil ...vroiam sa aflu trecutul tatalui meu .