Part 5

4 0 0
                                    

Esther

Heräämme aamulla ja lähdemme Veran ja Skyen huoneeseen. Kävelemme punaisia käytäviä pitkin hienoissa puvuissa kunnes olemme huoneen kohdalla. Koputan oveen ja Skye avaa oven. "Missä Vera on?" Delilah kysyy Skyeltä. "Hän lähti aikaisin aamulla ulos eikä ole palannut." Skye vastaa omituisen iloisena. Lähdemme ulos etsimään Veraa koska ei ole Veran tapaista lähteä aikaisin aamulla ulos. "Hän on varmaan kallioilla" Sanon ja lähdemme kallioille. Hetken etsinnän jälkeen sanon "Vera ei ole täällä" ja lähden kävelemään hotellille päin. "Esther!" Delilah huudahtaa. Käännyn ja näen Delilahin nostamassa tutun näköistä hiuspinniä maasta. "Tämä on Veran!" Delilah sanoo ja katsoo minua kiiltävillä silmillä. Lähden juoksemaan rantaa pitkin toiseen suuntaan ja Delilah toiseen suuntaan etsien Veraa. Etsin rannalta ja sen jälkeen lähden puutarhaan. Olen puutarhassa etsimässä Veraa kunnes kuulen vertahyytävän kiljaisun metsästä päin. "Delilah.." Sanon ja lähden juoksemaan metsää päin. Juoksen Kivistä hiekkaa pitkin kunnes näen Delilahin polvistuneena maassa. "DELILAH" huudahdan ja juoksen Delilahin viereen. "Mitä sinulle kävi?!" Kysyn hätääntyneenä kun Delilah nousee peloissaan ja hänellä on vanha kirja kädessä, hän katsoo samalla maahan. Käännyn hitaasti ja näen sen. Pahimman asia mitä voisi tapahtua. "Ei.. ei voi olla.." sanon pelokkaana. Menen hiljaa polvilteeni maahan ja otan kiinni maassa makaavan tytön vaaleasta kädestä. Vedän hänen kättä ja tyttö kääntyy velttona. "V-Vera..."

Kultaveitsi murhaajaWhere stories live. Discover now