Haters to lovers .

1K 102 6
                                    

Sid - and ab mummy ko pareshan karna band kara toh chachi ko karti ha dimagh kharab kar diya ha inha mera aghhh.
Sana - sid calm down baby shant hoja relax pls lee pani pii .
Sana make him drink water .
Sid - sana tumhe yeh sab karna ki koi zaroorat nhi ha samjhi ma hu na ma khanna banuga thik ha varna maid rakh lenga .
Sana - sidharth maid ki zaroorat nhi ha tum mujhe seekhao khanna bana na .
Sid - hmm par yrr mujhe abhi bhi dar lag rha ha aaj dekha na tu kesa apni saaree ma aag lagva deti .
Sana - arre yrr abhi practise nhi ha seekh jaungi .
Sid - ha ok acha chal phela tu vo veggies la unha wash kar acha sa aur phir ek knife la ma tujhe cut karna seekhata hu .
Sana - ok .
Sana do as sid told her .
Sid start chopping veggies and sana was looking at seriously .
Sana - lao ma ek baar try karti hu .
(sana starts chopping and she was chopping it properly )
Sid - wow baby great awesome ekdum perfect chop kr rhi h 😘😘.
Sana - ha sachi kha kasam
Sid - teri kasam jaan
Sana hugged sid in excitement .
Sid - sana kaal s office khul rha h
Sana - yes pta chl gya
Sid - toh tum akela rahogi ghar ma agar door bell bajaya koi toh phela check krna kaun h ussa  phela gate mat kholna samjhi .
Sana - hnji ok .
Sid - hmm good girl . Aur suno ma kya soch rha tha hum agla hafta kahi ghoomna chala what say .
Sana - hmm great but office
Sid - vo ma manage kar lunga
Sana - ok kaha chalenga par .
Sid - manali 😆
Sana - wow bhaut mazza ayega
Sid - hmm phir uska baad switzerland phir paris phir tokio phir australia pura world explore karenga😊
Sana - ohk but uska liya na apko apna office puri zindagi band karna padega tabhi hum ghoom payenga .
Sid - beta vo ma dekh lunga u just enjoy .
Sana - 😊😊
Sana learned how to cut veggies and how to make perfect coffee and tea in one day only .
Sid and sana both were damn happy
It was afternoon .
Sana - yrr bhaut bore ho rha ha
Sid - ha same here .
Sana - chalo kuch khelta ha .
Sid - ha ok but kya .
Sana - ludo .
Sid - ok ruko ma phone lata hu usma khelenga .
Sana - ok .
Sid goes and bring phone and start playing ludo . Sana won the game .
She became happy like a small child after winning 😊.
Sana - yippe ma jeet gai .
Sid - ha meri maa jeet gai tu
Both  make a wall of pillow in between them and slept for sometime .
In evening 7pm
Sid wake up and saw his wife sleeping on her chest and all pillows were on floor .
Sid kissed her forehead due which sana wake up and smiled .
But when she realize that she is sleeping on his chest she quickly get away .
Sana - im sorry vo neend ma pta nhi chla .
Sid - its ok sana relax
Sana - yeah chlo ma coffee bnaka lati hu
Sana goes down in kitchen make 2 cups coffee nd came back in room .
And saw sid doing his work in laptop .
She kept the coffee on side table and goes in balcony with her cup of coffee and smile seeing chirping birds .
She sat on swing in balcony.
Sana finishes her coffee and goes down to chop veggies . (but after cutting veggies sana shant thodi bethegi she open her phone and search on youtube how to make fried rice . She start following the step one by one and after 20 minutes rice got ready sana taste it and jump in happiness because it was very tasty .
Sana shouted - sidharth sidharth (she was shouting from kitchen )
Sid - ma kaam kar rha hu kya hua ha sana .
Sana - arre idhar toh aao .
Sid - sana mera pass itna faltu ka tym nhi ha ma mail kar rha hu .
Sana pov - kya iska pass mera liya 2 minute bhi nhi ha maina 2 bar bulaya but yeh nhi ki ek bar uthka ajau
She feels very bad and tears came from her eyes she goes and sat on couch in living room .
Sid after finishing his work came down .
Sid - arre wah aaj yeh itni achi kushboo kaha sa arhi ha sana ko khanna bana na aata nhi ha toh phir .
Sid goes directly in kitchen and saw that sana has made fried  rice for him
Sid - 😲😲yeh toh bhaut acha dekh rha ha aur khanna ma bhi acha hi honga ohh toh isliya sana mujhe bula rhi thi par maina ussa acha sa reply hi nhi diya bechari royi hogi 😞
Sid goes in living area and saw sana seeing something in her phone .
Sid slowly looked at her phone and she was watching what are the signs when husband don't love u .
Sid snatched her phone after seeing that (ab yeh mat puchna ki sana ka phone toh tut gaya tha jaab sid na pheka tha jab dadi ka phone aya tha arre yrr ma phir sa sana ko phone dela diya😂)
Sid - yeh kya bakwas dekh rhi ho tum

Haters to lovers Where stories live. Discover now