Era o zi obisnuita eu mergand la scolala cu prietenele mele Violeta si Livia. Ajungând la scoala ma ases in banca si nu observ nimik. Toti copii erau veseli. Deci eu pun cartea pe banca si deschid la pagina care trebuie. Deodată se aude usa, era directoru adica profa noasta si din urma ei era un baiat era cam dragut.
Incepe si sunetul profa la pus cu mine in banca el era cam timid.
El toata ziua nu vorbea cu nimeni nici nu sa prezentat.
Toata ora se uita la mine un pic ma enerva. Deci bine ca a sunat la recreatie. Mam dus cu prietenele mele Violeta si Livia intrun colt al scolii si incepeam sa vorbim de toti elevii de la noi din clasa. Toate fetele ma intrebau ca daca e frumos,daca a vorbit su mine. Eu nu vream sa vorbesc si ca inapoi iam spus: o sa stea cu tine in banca atunci o sa vezi!
Spunand eu enervata si incep sa scriu intrun caiet. Bime si colegul nu a spus nimi da chiar ce a putut sa spuna, e mut sau ce?
Dupa lectii veneam acasa cu prietenele. Iar Violeta spune:
Dece ai fost azi enervata pe toti?
Eu: mam saturat ma intreaba daca e frumos si tot asa eu iam spus ca daca nu se pune in banca nu o sa afle.
Eu emervata pe ele am deschis poarta si intru in casa. Ma pun si beau un ceai si ma uit la un serial cu vampirii. Este ora 15:45 eu am iesit afara si am dat mancare la câini.
Eu intrand in casa simt cum cineva se uita la mine eu am decis sa ma uit.
Ies pe poarta si vad colegul eu curioasa lam intrebat:
Eu: ce faci aici ca de mult nea dat drumul acasa?
El: pai aici e casa mea. Nam stiut ca casa ta e in fata fata cu mine!Gandul meu:
Off doamne ce glas frumos are era sa leșin.El:e tot bine?
Eu: da da, apropo vreau sa stiu cum te chiama!
El: aa da am uitat. Pe mine ma chiama Alexandru
Eu: ce nume dragut
El: mersiNoi am mai stat si am vorbit nu am observat ca cat de repede a trecut timpul. Eu iam zis pa si toti neam dus casa. El imi scria si eu vorbeam cu el.
Dar nu vorbeam ca niste indragostiti ci ca niste colegi de clasa asta e normal.Okkk deci nustiu cum a esit capitolul dar sa dati vott.
Scuze de greseli.