𝐀𝐫𝐞𝐬

33 1 0
                                    

❛𝙊𝙣𝙡𝙮 𝙖 𝙛𝙤𝙤𝙡 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙘𝙝𝙖𝙡𝙡𝙚𝙣𝙜𝙚 𝙢𝙚 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙤𝙬𝙣 𝙜𝙖𝙢𝙚, 𝙗𝙤𝙬 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝘼𝙧𝙚𝙨 ❜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❛𝙊𝙣𝙡𝙮 𝙖 𝙛𝙤𝙤𝙡 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙘𝙝𝙖𝙡𝙡𝙚𝙣𝙜𝙚 𝙢𝙚 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙤𝙬𝙣 𝙜𝙖𝙢𝙚, 𝙗𝙤𝙬 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝘼𝙧𝙚𝙨 ❜

ˏˋ°•*⁀➷𝘼𝙧𝙚𝙨

𝐀𝐫𝐞𝐬 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐆𝐨𝐝 𝐨𝐟 𝐖𝐚𝐫, 𝐛𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐧𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐛𝐚𝐭𝐭𝐥𝐞. 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐙𝐞𝐮𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐇𝐞𝐫𝐚, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐀𝐩𝐡𝐫𝐨𝐝𝐢𝐭𝐞. 𝐀𝐜𝐜𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐇𝐨𝐦𝐞𝐫, 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦.

𝐇𝐢𝐬 𝐯𝐢𝐨𝐥𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐧𝐭𝐚𝐦𝐞𝐝 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐢𝐬 𝐢𝐧 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐀𝐭𝐡𝐞𝐧𝐚, 𝐰𝐡𝐨 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐫𝐲 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐞𝐠𝐲. 𝐀𝐥𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐀𝐫𝐞𝐬 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐝𝐞𝐟𝐢𝐧𝐢𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐜𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐡𝐲𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐪𝐮𝐚𝐥𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐬𝐚𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐮𝐜𝐜𝐞𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐭𝐭𝐥𝐞, 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐆𝐫𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐮𝐧𝐬𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫.

𝐓𝐡𝐞 𝐀𝐦𝐚𝐳𝐨𝐧𝐬, 𝐚 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐩 𝐨𝐟 𝐰𝐚𝐫𝐫𝐢𝐨𝐫 𝐰𝐨𝐦𝐞𝐧, 𝐚𝐫𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫𝐬. 𝐎𝐝𝐝𝐥𝐲 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐩𝐞𝐚𝐜𝐞-𝐥𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐲𝐦𝐩𝐡 𝐧𝐚𝐦𝐞𝐝 𝐇𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲. 𝐄𝐫𝐨𝐬, 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 𝐂𝐮𝐩𝐢𝐝, 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐀𝐫𝐞𝐬.

𝐘𝐨𝐮 𝐫𝐚𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐬𝐞𝐞 𝐀𝐫𝐞𝐬 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐛𝐢𝐠 𝐫𝐨𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐦𝐲𝐭𝐡𝐨𝐥𝐨𝐠𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐛𝐣𝐞𝐜𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐮𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐀𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞, 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐦𝐨𝐧𝐠 𝐢𝐦𝐦𝐨𝐫𝐭𝐚𝐬 𝐨𝐫 𝐦𝐞𝐧.

ˏˋ°•*⁀➷𝙇𝙞𝙡𝙮

𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨! 𝐈'𝐦 𝐋𝐢𝐥𝐲, 𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐋𝐢𝐥𝐥𝐢𝐚𝐧, 𝐋𝐢𝐥𝐲, 𝐋𝐢𝐥, 𝐞𝐭𝐜 𝐞𝐭𝐜. 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠, 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠, 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐭 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐞𝐝. 𝐈 𝐣𝐨𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐖𝐚𝐭𝐭𝐩𝐚𝐝 𝐢𝐧 𝐒𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝟐𝟎𝟐𝟎 𝐚𝐧𝐝 𝐈'𝐯𝐞 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐢𝐝𝐞𝐚𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐮𝐧𝐢𝐭𝐲!

𝐈'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲𝐭𝐡𝐨𝐥𝐨𝐠𝐲 𝐨𝐟 𝐚𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐫𝐞𝐚𝐝. 𝐈'𝐦 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐬𝐚𝐲 𝐈'𝐯𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐞 𝐏𝐞𝐫𝐜𝐲 𝐉𝐚𝐜𝐤𝐬𝐨𝐧 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟𝐟 𝐛𝐨𝐨𝐤. 𝟑𝐫𝐝 𝐠𝐫𝐚𝐝𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐢𝐦𝐞 😢

𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲, 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐠𝐞𝐧𝐫𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐜𝐢𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐟𝐚𝐧𝐭𝐚𝐬𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐲𝐭𝐡𝐨𝐥𝐨𝐠𝐲. 𝐌𝐲 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐢𝐬 𝐤𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐂𝐨𝐧𝐚𝐧 𝐆𝐫𝐚𝐲, 𝐋𝐚𝐮𝐯, 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐥𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 <𝟑

𝐦𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭 - 

𝐌𝐞𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐆𝐨𝐝𝐬Where stories live. Discover now