* BAŞLANGIÇ *

22 6 1
                                    

Küçük bir not ;

Bunu okuyan kişi sen çok güçlü birisin herkesin hayatın da olduğu gibi senin de hayatında bazı zorluklar oldu ama sen her defasında ayağa kalkmayı başardın sizden tek istediğim sizi üzen insanları hayatınızdan çıkarın emin olun böylesi daha iyi bunları okuduğunuz için teşekkür ederim , şimdi yeni bölüme geçelim .

. Sarp'ın beni dürtmesi ile uykumdan uyandım .

Arya uyan kıyafet almaya geldik 1 saatlik yolumuz kaldı , ne kadar istemesem de arabadan indim büyük bir mağazaya girdiğimizde bir tane görevli gülerek bize doğru gelmeye başladı.

Hoş geldiniz Sarp Bey sizde hoş geldiniz Arya Hanım  sizin için bazı kıyafetler belirledik denemek ister misiniz ?

Evet manasın da kafamı salladım ve görevli kızın arkasından gittim elime verdiği elbiseyi gülerek aldım kabine girdim , üstüme tam olmuştu verdiği ayakkabıyı da giyerek aynadan kendime baktım bağlı olan saçımı açtım omuzlarıma düşmesine izin verdim ve hafif tebessüm ederek kabinden çıktım gülmem gerekiyordu her ne kadar zor olsa da hayatıma devam etmek zorundaydım ben bunları göze  alarak mandine sarpın ailesinin yanına gidiyordum  bu durum her ne kadar zor olsa da her şeye alışmam gerekiyor bebeğim için buna alışmam gerekiyor yeni bir başlangıç  yeni bir hayata başlamam gerekiyor ve ben ilk adımımı atıyorum .

Biliyorum sizi çok beklettim ve çok ta güzel bir bölüm olmadı ama acele yazmak zorunda kaldım özür dilerim begenen beğenmeyen herkese çok teşekkür ediyorum sizi seviyorum 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin