~Bölüm 2~

50 9 0
                                    

Yaklaşık 2 -3 aydır odamdan dışarı çıkıyordum,çünkü cikartmiyorlardı ve bu gun dedemin evine gidiyoruz adıyamana dag evine adıyamana gitme amacımız ise beni adiyamandan biri ile evlendirmek ti .
Peki ben istiyormuydum tabiki de hayır benim aşık oldugum adam vardi,onunla evlenecektim ,ama k beni terk etmisti sırf bakireligim gittigi icin eger brni sevseydi her halimle kabul ederdi ama o sevmemistk demekki bu 3-4 haftadır odamin karşısında bir araba görüyorum ama icindekiler kim bilmiyorum.
Eşyalarımı toplayıp asagi indim ,cunku gitme vaktimiz gelmisti .
Adiyamana gidene kadar vaktim dışarıya bakmak,müzik dinlemek ya da uyumakla gecmisti
Araba durunca eve geldiğimizi anladım ve eve doğru yürüdüm,kapıyı çaldığımda kapıyı kuzenim açtı gülümseyerek hoşgeldin dedi zor da olsa gülümseyip sarıldım,içeri geçip dedemgilin elini öptüm ve koltuğa oturdum .
Yengem ve amcam bana pis pis bakıyordu bakislarindan rahatsız ben onlara bakamazken onlar hala igrencmisim gibi bakıyordu niye niye bu kadar cahiller anlamıyorum artık bankalarına dayanamayıp konuşmaya başladım
Yeter artık bana pis bir şey yapmışım gibi bakmayın beni kaçırdılar ve tecavüz ettiler kendi istegimle gitmedim oraya ben anlayın artık şunu birine iğrenç gibi bakacaksaniz o ben değilim birine kizacaksanız kızacagınız kişi de ben değilim ,bana kızmak yerine BABAMA kızın
Niye biliyomusunuz gözünün önünde kaçırdılar beni o ne yaptı izledi sadece izledi gelmesi arkamdan sahip çıkmadı bana o da bana sizin gibi bakıyor ilk aşkım beni pislik olarak görüyor asıl siz pisliksiniz tamam mı beni o odaya kapattiginiz için beni pislik gibi gördüğünüz için suz pisliksiniz cahilsiniz ya siz çok cahilsiniz acıyorum size yazık çok yazık .
Nefret ediyorum sizden hepinizden Allah cezanizi versin sizin .

Hepsi ifadesizce  yüzüme bakıyordu  sadece ,babam yanıma geldi ve tokat attı neye uğradığımı şaşırmıştım hemen odaya gidiyodum ki gözlerim kararmaya başladı.....

Selam ben geldim duyduğuma göre beni ozlemissinizz
Yb oy vermeyi unutmayın sizi seviyorum

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin