Ok so its been 1 week,
Twinkle And Uvi r good friends but they have crush on each other but they have not confess and yaa Uvi have good bonding with Singhaniya family.___________________________
MorningBani gets up n hug veer tightly. Veer gets up
Bani - good morning gharwale!!
Veer - good morning gharwali!! Kya hein AAJ bada pyaar araha hein
Bani - kyu mera pati hein ab mein apne pati ko pyaar bhi nahi Kar sakti!!
Veer - nahi nahi bilkul kar sakti hoo!!
Bani - Veer phele mein naha kaar ati hun fhir tum Anna!!
Veer - Bani saath mein shower Le lete hain!!
Bani - bilkul nahi tumhare saath shower liya toh 2 ghante lag jayenge plz AAJ Manohar uncle arahahein na so jaldi ready hona padega!!
Veer - thik hein kaal sath mein lenge! Promise karo!!
Bani - thik hein promise!
Veer - paar abhi kilye morning kiss chaiye!
Bani - thik hein!! Paar just a peck!!
( she gave him a peack on his lips but veer didn't leave her lips to leave his lips. But slowly bani also response and they did 2 min kiss but suddenly someone knock on door. So they break)
Veer - hamisha koi na koi disturb kardeta hein!!!
( Bani open the door)
Twinkle - good morning bhabhi!!
Bani - good morning twinkle!
Twinkle - good morning bhai!!!
Veer - good morning
Twinkle - srry if I disturb u but bhabhi aajj Uvi k parents arahe hein na so I think to wear some thing traditional so mera paas traditional dress nahi hein aur shopping Jane ka time nahi hein soo!!
Bani - its ok twinkle!! Mera paas bhpt saare collection hein!! Mein tumhe help karungi!!
Twinkle - thank you bhabhi!! I love you!!
Bani - I love you too!!
Veer - ooho twinkle tu Uvi kilye traditional kapde kyu pahen raha hein ( teasingly)
Twinkle - bhai!!😳😳😳
( Bani n veer know she have crush on him)
Bani - twinkle bas 20 mins mein fresh hokaar ati hun!!
Twinkle - Ok bhabhi mein bhi fresh hokar ati hun!!
( she went and again came to Vani room after being fresh)
Twinkle - bhabhi mein agAi
Bani - auu twinkle!!
( Ok in their room their was 1 door she open the door their was luxurious closet )
YOU ARE READING
Pregnancy | Ft. Vani~hold
De Todo•Under Editsz• Its been 2 years since vani are married. They are normal human being no an supernatural things. Veeranshu Singhaniya is no.1 business tycoon all over Asia. And love his wife Bani very much, possessive for bani. If someone hurt her he...