Fazla taş bi meteor :D

24 1 0
                                    

Uykulu uykulu yazıyorum inşallah güzel olur iyi okumalar :)
  -En sonunda evden çıkabilmiştik. Taksiye binip alışveriş merkezine gidecektik kısa bir süre sonra vardık beril sinemaya gitmeyi teklif etti . "Grinin Elli tonu " adlı filme gidecektik.
        
      Otuz dakika sonra seans başlayacaktı. Bu dakikalar içerisinde sinemanın içerisindeki bölümde oturduk ve sohbet ettik. Film vakti geldiğinde salona girdik . O kadar çok insan vardı ki her yer doluydu.İki saat sonra filmden çıktık.

       Film kısaca özetlemek gerekirse muazzamdı. Tabi +18 sahneleri saymazsak :D Karnımız baya bi acıktığı için burger kinge gidip whopper menü aldık .

Menülerimizi yerken yan taraftan gelen Hafif sarıya kaçan saçları , deniz mavisi gözleri ve uzun boyuyla fazla taş bi meteor gördüm sjjsjdjj . Abi o kaslar nedir ya Ya gözlere ne demeli bakmaya doyamıyo insan .

Beril benim bir yere odaklandığımı görmüş olacak ki Nil kendine gel diye kafama vurdu -ah acıdı :D  Nereye daldın öyle dedi bende cevap vermedim yoksa şurdakine mi diyip meteoru gösterdi. Tabiki hayır malmısın kızım ya tipe bak öle kendini beğenmiş yılışıklar gibi iç sesim bırak yalan söylemeyi çocuktan hoşlanıyosun die dır dır ediyordu. O da gerçekten mi bakışları atarak öyle olsun dedi. Söylediği şeye aldırmayıp meteoru izlemeye koyuldum.

     Arkadaşlarıyla karşıdaki masaya oturmuştu. Ona baktığımı anlamış olacak ki tek kaşını kaldırıp anlamamış gibi yaptı mimiklerini yerim senin lannn kapa çeneni iç ses. Karnımda kelebekler uçuşmaya başlamıştı kalbim yerinden çıkacak gibi gümbür gümbür atıyordu.
          Aman Allah'ım yoksa ben aşık mı oluyorum ?? 

      Beril'in ağzından ;
Nil'i daha önce hiç böyle görmemiştim.Boraya kalbini fena kaptırmış galiba :D Evet onun adı Bora geçen sene yaz kampında beraberdik.Kankam olur :D Borayı bir şekilde Nil'le buluşturmam gerekiyor. Buldum lan buldum Yarın çok güzel şeyler olacak hissedebiliyorumm ;)))

- Yeni bir karakter katıldı Bora :D    Medyada fotosu var :D Luke Hemmings olarak düşünün :D

UMUTSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin