Merhabalar yine karşınızdayım bu bölüm çok eğlenceli olacak umarım keyifle okursunuz :))
-Evet eve gelmiştim yeterince yorgundum kaç saat Beril'in dır dırını çekmiştim yok ben şu meteordan hoşlanıyormuş muşum .
Lan bi dakika ben az önce ona meteor mu dedim ah lanet olsun .ss Ben hayatımda kimseden hoşlanmadım veya aşık olmadım.Evet biraz su çocuğu ilgi çekici bulmuş olabilirim ama ondan hoşlandığım manasına gelmez .s
Ya ben ne diyorum yha sil şu lanet düşünceleri beyninden Nil. Biraz rahatlamıştım ben kimseyi sevemezdim dimi evet. Saat geç olmuştu ama hiç uykum yoktu. Uyumak istiyordum ama gözlerimi dahi kapatamıyordum. Koltuğa uzanıp televizyonu açtım.
Şu siktiğimin televizyonunda da hiç bir bok yoktu. Umudumu kesince televizyonu kapadım. Telefonumu alıp mesaj filan varmı die bakındım.Ama yok bildirim dahi yok.Tabi kimsenin değerlisi değilim ki nfbjcjf .s Koltuğa iyice yayılıp kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Şarkının hoş melodisiyle huzurlu bir uykuya daldım.
Gözlerimi açtığımda etrafıma bakındım baya üşümüştüm içeriden yorganımı getirip üstüme sardım .Biraz ısındıktan sonra mutfağa gidip bişiler atıştırdım.
Kendime sütlü bir kahve yaptım.Koltuğuma tekrar uzanıp yorganımla tekrardan ilişkiye girdim :DdD Supernatural izlemeye başladım. Beş altı bölüm izledikten sonra . Televizyondan hafta sonu haberlerini açtım .
Birde ne göreyim haberde gizli bir örgütü anlatıyordu ve o örgütte bulunan bazı kişilerin fotoğrafları verilmişti.
Onların içinde meteor ve arkadaşlarıda vardı.Aman Allah'ım noluyo? Biraz tırsmıştım açıkçası bu örgüt ne için kuruluydu amacı neydi yoksa meteor kedimi kesiyordu neyse saçmaladım :d
Bu düşünce beynimi yiyip bitirirken Taylor Swift Blank Space şarkısı bütün odayı doldurdu. Telefonum çalıyordu arayan Beril'di bu saate ne diycekti acaba . Nil bu sabah beraber bir cafede kahvaltı yapalım mı hem kafamızı dinlendiririz . Benimde temiz havaya çok ihtiyacım vardı . Teklifini kabul ettim. Adresi mesajla atıcaktı.
Beş on dakika sonra mesaj attı . Cafenin adresi ve yarım saatte hazır olmam konusunda uyardı beni şapşik nfnfjc Hemen üstüme salaş bir tişört ve altına yırtık kot şortumu giyip vanslarımı ayağıma geçirdim. Ne olur ne olmaz diye bej rengi hırkamıda aldım dağınık bir topuz tamamdır.
Evden çıkıp cafeye doğru yürümeye başladım pek uzak değildi yolda erkeklerin yiyici bakışları haricinde herşey normaldi.
Cafeye girdiğimde Beril köşede oturuyordu. Beni görünce el salladı ve gelmemi işaret etti. Hızlı adımlarla yanına gidip sandalyeye oturdum.
Ee Nil nasılsın dedi bende iyi olduğumu söyledim . Biraz durup çarpıkça gülümsedi bizimle kahvaltı yapacak bir kişi daha var dedi bende şaşkınlığımı gizleyemeyerek . Kim dedim işte bu dediği anda kapıdan meteor girdi . Beril Piç Piç sırıtıyordu ben ise şok olmuştum.Hemen Beril'e dönüp bu yılışık piçin ne işi var burada die sordum oda sana sürpriz yapmak istedim sonuçta hoşlandığın çocukla kahvaltı yapacaksın az mı diye sırıttı.
Bende ondan hoşlanmıyorum diye itiraz ettim. O da he canım he alışverişte ona nasıl baktığını gördüm. Diye cevap verdi .Hem sen onu nerden tanıyorsun dedim ve meteor yanıma oturup aynı kamptaydık diyiverdi.
O ne biçim bir ses tonu muazzam :3 Allah'ım sana geliyorum bi saniye ♥
Bu bölüm de bu kadardı inşallah beğenmişsinizdir . Medyada Nil'in kıyafeti var :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUTSUZ
Chick-LitOysa Nil yaşayacaklarından habersizdi. Kötü bir çocuğa aşık olacağını nerden bilebilirdi ki ? Hayatının bu kadar tehlikeli geçiceğini.İşte umutsuz ve hayattan ümidini yitirmiş bir kızın gizemli ve tehlikeli aşk hikayesi ...