★★Hermiona Granger★★
,, Logiczne myślenie i zdrowy rozsądek - to przede wszystkim trzyma mnie przy życiu. "
★★Draco Malfoy★★
,, Błędy są po to by je naprawiać. Jedna noc nic nie zmieni. "
☆Draco jak zwykle szedł korytarzem. Nie chciał już udawać związku z Pansy, ale wkurzenie Pottera było głównym celem jego życia. Tak przynajmniej myślał. Nagle ktoś go potrącił i zobaczył zestresowaną Granger.
- Patrz pod nogi szlamo - warknął.
- Ty też Karaluchu - dziewczyna stała się odporna na tego typu słowa. Draco zamierzał wstać gdy zobaczył nadciągających z drugiej strony Blaise'a i Pansy roześmianych po pachy. Widoznie Hermiona zauważyła też kogoś niewłaściwego, bo wepchnęła siebie i chłopaka do schowka.
- Robi się romantycznie - brunetka palnęła się ręką w czoło.
- Jeśli musisz to zrobię to po to, by odgryźć się na Ronie.
- A ja na Pansy. Więc co, wchodzisz w to? - odparł i wyciągnął dziewczynę z komórki oraz niebezpiecznie zbliżając się do jej ust. Całując się popchnęli drzwi schowka i wypadli na korytarz. Draco przygniótł Hermionę do ściany. W tej samej chwili rudzielec uniósł głowę. Szybko pognał w ich stronę.
- Nawet nie waż się jej ruszyć - warknął wyciągając różdżkę - Experliammus - blondyna odrzuciło pod przeciwległą ścianę. Ron podszedł do niebieskookiej.
- Nic Ci nie jest? - spytał.
- Weasley, ty kretynie! - Hermiona spoliczkowała przyjaciela. Pansy, która wreszcie mogła ruszyć się z miejsca uciekła do łazienki płacząc.▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Draco siedział w dormitorium rozmyślając nas wydarzeniami dzisiejszego wieczoru. Poczuł wtedy coś więcej niż radość. Było to jedno z najdziwniejszych uczuć, które kiedykolwiek czuł. To było coś więcej.
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Hermiona wtuliła się w fotel w Pokoju Wspólnym i zaczęła czytać ,, Duchy, czyli dziwne stwory z zaświatów ". Dziewczyna wogóle nie mogła skupić sięna książce. Jej myśli ciągle odbiegały do przystojnego blondyna. ( Wróć. On wcale nie był przystojny. )
- " Harry nigdy mi tego nie wybaczy. " - pomyślała. Łza napłynęła jej do oka. Szybko ją otarła. Nagle do okna zapukała czarno - biało - brązowa sowa. Brunetka otworzyła okno i przezytała list, a tak naprawdę liścik.
,, Dziś o północy w zakazanym lesie ".
CZYTASZ
✯Zemsta//Dramione✯
Fanfiction⍟Draco Malfoy i Hermiona Granger. Kto by pomyślałam, że pewne spotkanie nie przyniesie przyjaźni, lecz związek.⍟ •Hermiona biję się z myślali. Wreszcie być szczęśliwą czy ufać przyjaciołom• •Draco nie może wytrzymać sekundy bez Hermiony. Bez niej cz...