BUGÜNDE DÜŞTÜK..
SATIR ARASI YORUM YAPMAYI VE VOTE VERMEYİ UNUTMAYINN.
LÜTFEN HAYALET OKUYUCU OLMAYIN.
O an içimden ne geliyorsa onu dedim pişman değilim inceldiği yerden kopsun artık.
"evet sana aşık oldum tamam mı. Oldu mu. Mutlu musun bak sonun da senin istediğin oldu. He mutl-"
Elinde ki sigarasını yere atması ile yanıma gelmesi bir olmuştu ve dudaklarıma kapanması. Ne karşılık verebiliyordum ne de itebiliyordum sadece kendimi akışına bırakmıştım.
Ayrılıp anıllarımızı birleştirmişti. Gözlerinin içi gülüyordu bana bakarken.
jk: evet mutluyum.
"iyi erdin muradına" arkama dönüp gidecekken arkamdan sarıldı.
jk: böyle aşkını itiraf edip kaçabileceğini mi sanmıştın?Hm.
"aslında evet planımda o vardı senin yüzüne bir kaç bakmamak da vardı"
jk: eğer öyle bir şey yapmış olsan bu benim sonum olurdu. Bana bir gün yetti güzelim.
Ne zaman bana güzelim dese yanaklarım alev alıyordu ve ben bundan nefret ediyordum. Beni hızlıca kendisine çevirip yüzüme baktı gülerek.
"şuan çok çirkinim demi. Karşında kıp kırmızı bir surat duruyor. Kim olsa rah-"
jk: ben o kırmızı suratı çok seviyorum.
"yah senin amacın ne beni daha da fazla pancara döndürmek mi!?"
jk: hmm..bir düşüneyimm.....Evet amacım o.
Sırıtarak yüzüme bakmıştı. Pis tavşan ne olacak.
"Şuan yüzüne bir yumruk indirmemek için zor tutuyorum kendimi"
jk: Sen bana kıyama-vazgeçtim kıyabilirsin. Beni yoongi hyungun önüne atan kişiden her şeyi beklerim.
"Bence de sana her an her şeyi yapabilirim hazırlıklı ol"
jk: yah sen böyle bir kız değildin. Sessizdin noldu sana ya. Eski Sun'u isteme ihtimalim yok mu?
"Yok canım işine gelirse."
jk: Ne dedin az önce sen.
Üstüme üstüme yürümeye başlamıştı.
"işine gelirse dedim"
jk: ya hayır ondan önce ne dedin.
"Bir şey demedim ya üstüme doğru gelmesene"
jk: Niye korktun mu?
"Ne korkucam be karanlık ya ondan şey ettim takılıp düşerim diye"
jk: düşmezsin merak etme.
Sırtım soğuk duvar ile bütünleşmişti. Bu olay sadece filmlerde olur sanardım ya.
jk: sen bana az önce canım mı dedin??
"lafın gelişi diyiverdim işte u-"
jk: bana hiç lafın gelişi gibi gel-
jm: jungkook oğlum ner- ııı pardon gençler.
yun: Sun-yah napıyorsun be.
En son jimin oppanın yunun kolundan tutup içeri sürüklediğini görmüştüm.
"çekil"
jk: öpersen çekilirim.
"öpmüyorum"
jk: iyi peki sabaha kadar burada bekleriz.
"benim hiç beklemeye niyetim yok ama sen bekleyebilirsin"
jk: nasıl ola-
kasığına attığım tekme ile iki büklüm olmuştu. Hızlıca duvardan çekildim.
"beklyecekmüşsün gibi gözüküyor."
jk: of sun off.
Gülerek odama gittim ve yatağıma yattım. Jungkookun gözüne gözükmeme planımı gerçekleştimem gerekiyor.
DEVAM EDECEK....
Sınır: 20 vote 15 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Bozuntusu ~JJK~ [ARA VERİLDİ]
ФанфикElimden geldiğince yakın bir zamanda güzel bölümler atmaya çalışacağım. Sun: BIRAKMA BENİ. Jk: DAHA DEMİN BIRAK DİYORDUN BIRAKAYAYIM MI?! Sun: HAYIR HAYIR Başlangıç: 19.08.2020 Bitiş: Devam Ediyor