KENDİNE GÜVENENİ MEDYAYA ALALIM
VOTE ATMAYI VE SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN
İnatla güneşin gözüme girmesi ile uyandım. Bugün ikimizde dersi olmadığı için rahat olabilirdik. Acaba şuan saat kaç.
12.00
İyi uyumuşuz yaaa.
Bir saniye saat kaççç .12.00 stajj
Sun: YUNN ÇABUK KALKMAN LAZIM ÇOK GEÇ KALDIKKK
Yun: NOLUYOR YAAA. NEREYE GEÇ KALDIK BUGÜN DERS YOK Kİ
Sun: DERS YOK AMA STAJ VAR. ÇOK GEÇ KALDIK. SOO BİN HANIM BİZİ ÇİĞ ÇİĞ YİYECEK.
Yun: SIÇTIK KIZIMMM
Sun: HEMDE NEE
Yun: Çabuk olmamız lazım.
Sun: Aynenn
Soo bin hanım hastenin baş hekimi tüm stajerlerle o ilgileniyor. Zaten bize takık daha çok yuna çünkü ben susup bir şey demiyorum yunun maşallahı var. Bizde şimdi işi iyice zorlaştırdık.
OFF OFF
Hızlıca giyinip hemen evden çıktık. Saçımız başımız hiç düzgün değildi. Hay ben pijama partisi yapalım diyen ağzıma tüküreyim.
Sonunda hastane varmıştık. Arabadan iner inmez hemen hastanenin kapısına koşturduk. Tam içeri girecekken soo bin hanım önümüzü kesti.
Soo bin: Hanımlar saat kaç?
Yun-Sun: 12
Soo bin: ÖĞLEN OLMUŞ DİMİ
Bir anda bağırması ile yerimden sıçramıştım. Yun benim o halimi görünce bana sarılmıştı.
Yun: Tamam geçti buzlar kraliçesi. Bağırmanıza gerek yoktu baş hekimim.
Soo bin: HEM SUÇLU HEM GÜÇLÜ
Hala bağırmaya devam ediyordu. O bağırdıkça ben kötü oluyordum. Yun bağırmamaya çalışıyordu ama becerememişti.
Yun: BAĞIRMAYIN SADECE GEÇ KALDIK İLK DEFA .
İlk defayı bastırarak söylemişti.
Yun: Bana bağıra bilirsiniz ama sun a olmaz. Şimdi izninizle işimizin başına geçmemiz lazım.
Yun bana sarılarak soo bin hanımın yanından geçti. Stajyerler için ayrılmış odaya geldiğimiz zaman benden ayrılıp oradaki koltuklardan birine oturttu.
Yun: İyi misin buzlar kraliçesi.
Sun: İyiyim ve teşekkür ederim her zaman beni koruyorsun. Sanırsam sen olmasan hayatta dik kalamazdım.
Yun: O nasıl söz. Tabiki seni koruyacağım sen benim en iyi arkadaşımsın.
Sun: Yun iyiki varsın.
Yun: Sende buzlar kraliçesi.
Dram içeren konuşmamızdan sonra sonunda işe başlıya bilmiştik. Geç kaldığımız için bize bir sürü iş yüklemişlerdi.
Akşama kadar nasıl yapıcaz hiç bir fikrimiz yok.
******************
İŞ ÇIKIŞI
Yunu çok beklettim dışarda yaa. Kız buz kesmiştir şimdi.
Sonunda son dosyayı da yapınca montumu alıp çıkışa yöneldim dışarıya çıktığımda hiç kimse yoktu.
Belki arka bahçeye gitmiştir diye arka bahçeye gitmeye başlamıştım.
Sun: YUNN NEREDESİN. DIŞARISI ÇOK SOĞUK. YUNNN-
?: Yun yok desem
Sözümün kesilmesi ile arkamı döndüm. Simsiyah giyinmiş biri duruyordu arkamda. Yüzünde maske vardı o yüzden kim olduğunu bilmiyordum.
Sun: Kimsin sen?
?: Klişe soruu sıkıcııı. Sen benimle geliyorsun.
Sun: NE
Tam kaçmaya çalışacakken o benden önce davranıp arkamdan burnuma bir bez tuttu.
En son duyduğum şey.
* Yazık oldu.
DEVAM EDECEK....
💜❤️💜❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Bozuntusu ~JJK~ [ARA VERİLDİ]
FanfictionElimden geldiğince yakın bir zamanda güzel bölümler atmaya çalışacağım. Sun: BIRAKMA BENİ. Jk: DAHA DEMİN BIRAK DİYORDUN BIRAKAYAYIM MI?! Sun: HAYIR HAYIR Başlangıç: 19.08.2020 Bitiş: Devam Ediyor