Ostrzeżenie, informacja

524 17 87
                                    

⚠️🛑🛑🛑 OSTRZEŻENIE 🛑🛑🛑⚠️

Ta książka będzie miała w sobie dużo kazirodczych wątków, więc jeśli nie lubisz takich rzeczy, to tam są drzwi.

Jeśli lubisz takie owe rzeczy lub nie przeszkadza ci to, to możesz zostać.

‼️ Ale także ostrzegam, że też będą rzeczy zboczone kazirodcze ‼️

W dodatku będą rzeczy, które dla nas pasują, więc zamknąć ryje, jak coś wam się nie będzie podobać w jakiejś sytuacji. 

♦️ Na przykład, Polska to matka Niemczech ♦️

JJeśli chodzi o kazirodcze shipy, to najczęściej będzie pojawiać się:

III Rzesza x Niemcy, III Rzesza x Wolne Miasto Gdańsk (przed i w trakcie WW2, jako kraj) oraz III Rzesza x Gdańsk (po WW2 już jako miasto, nie kraj, to wciąż ta sama osoba)

A mniej

Węgry x Austria

No i PRL x NRD, ale nikt nie wie, że PRL to matka NRD, a ZSRR to jego ojciec. Tak właściwie to żaden Niemiec nie wie, kim jest jego matka. Więc jeśli to też ci nie odpowiada, to tam jest okno prosto w husarię.

JEDNAKŻE

Niemcy nie wie, że Polska to jego matka, a NRD nie wie kim są jego rodzice.

Austria i Węgry wiedzą, że są rodzeństwem, ale nie wiedzą, że Rzesza to ich brat z tego samego ojca.

Matką Rzeszy jest Gdańsk, lecz tylko Gdańsk i Cesarstwo Niemieckie o tym wiedzą.

Matką Weimara jest Polska, ale Weimar o tym nie wie.

Rodzicami Prus jest RON oraz Zakon Krzyżacki, a Prusy zna tylko swojego ojca.

⚠️🛑🛑🛑🛑🛑🛑⚠️


🟩🟩🟩INFORMACJA🟩🟩🟩

Tę ową książkę piszę z moją IBFF (WonszRzeszowaty)

Jest bardzo mało dziewczyn, a mianowicie dziewczyną jest tylko: 

Litwa, Austria, Białoruś, Ukraina i Japonia.


Pojawią się także województwa/stolice/miasta, a mianowicie najczęściej:

Gdańsk, Tychy, Śląsk, Warszawa, Berlin, Moskwa, Gdynia, Sopot.


Najczęściej pojawiające się shipy:

Niemcy x Polska

III Rzesza x Niemcy 

Turcja x Niemcy

Rosja x Niemcy

Tychy x Gdańsk

Berlin x Warszawa

Gdynia x Sopot

IR x RON 

NATO x UE

PRL x NRD

CN x AW

ZSRR x Rzesza

Prusy x CA

Rosja x USA

Węgry x Austria 

🟩🟩🟩🟩🟩🟩


Miłego czytania tego shitu.

Miłego czytania tego shitu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Bananowe talksyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz