Ceydadowney Chloe Decker
Mazekeenes Mazakeen Smith
Queen-Of_Harley Ella Lopez
kont_drakula Linda Martin
fiftyshades_ofsaps Tony's sister (ad seçmeyi unutmuş olabiliriz...)
Ve ben de hem Tony Stark hem de Lucifer'ım xjsjwkdjqkwje
İyi okumalarr
Yazardan...
Decker Charlotte'ın dosyası üzerinde detaylara bakarken Lucifer inatla Marcus Pierce'ın yaptığını anlatıyordu.
'Sana doğruları söylüyorum. O suçun yaratıcısı. Onu yakalaman seni bir melek yapar Decker.'
'Lucifer, bu bir oyun değil. Charlotte öldü ve onu öldüreni bulmalıyız.'
'Sana ne desem inanmayacaksın değil mi?'
Decker sinirli bir nefes verdi ve dosyayı kapatıp Lucifer'a döndü.
'Gidip Lux'a bir baksan mı?'
'Neden?'
'Belki güzel kızlar gelmiştir, ne dersin?'
'Hiç havamda değilim ama senin için bir göz gezdiririm.' diyerek göz kırptı ve o sırasa içeri giren Dann'in omzuna vurup çıktı. Chloe onu görmesiyle kaşlarını çattı. Yanına gelirken ayaklandı. Dann masasının önüne geldi ve dosyalara bakıp eski karısına döndü.
'Bana da bir şeyler ver Decker.'
'Dann.. evinde yas tutman senin için daha iyi olur.'
'Bunu yapanı bulmadan asla durmayacağım.'
'Seni anlıyorum ama bu şekilde çalışman hiç sağlıklı değil.'
'Chloe, lütfen. Evime gidip yas tutmak istemiyorum. Bunu yapamayacağımı biliyorsun.'
'Pekala.. bu olay yerine yakın, sabıkası olan kişiler. Sorguya çekilecekler.'
Başıyla onayladı ve adamları almak için gidecek olan ekibe yetişip gitti. O sırada içeri giren Linda ve Maze'de onu gördü. Chloe'nin yanına gitmeden önce Ella'nın yanına gittiler. Ella oraya çok yakın bir yerdeki çöp kutusundaki çöpleri inceliyordu. Maze odaya girdiği gibi tiksinerek baktı.
'İşini severek yapmadığına eminim.'
'Bu.. hazine avı gibi. Eğlenceli aslında.'
Maze gözlerini devirirken Linda araya girdi.
'Hanımlar, buraya iş tartışmaya gelmedik. Bak Ella, sen inançlı birisin. Bu yüzden senin şokunu çabuk atlatacağını düşünüyorum.'
'Ne şoku? Anlamadım.'
'Lucifer'ı çağıralım da göstersin.. o şeyi.'
'Neyi?'
'Yüzünü?'
'Estetik mi yaptırdı? Kızlar neden bahsediyorsunuz?'
'Lucifer kendini beğenmişin teki ve estetik yaptırcağını mı düşündün?'
'Sadece bir tahmindi.'
Linda kapıdan dışarı bakıp Lucifer'ı aradı.'
'Linda, bende de bir şeyler var canım.'
'Oh.. şey.. tamam.'
Camlardan kimsenin içeriyi göremeyeceğinden emin olduğunda Linda başıyla onayladı. Maze sakin olmasını söyleyerek iblis yüzünü gösterdi. Ella şokla bir süre baktı. Sonra boynundaki kolyesini avcuna alıp dualar etmeye başladı.
'Ella, sakin ol. Her türlü cehennemdeyiz ve Lucifer oranın kralı, eminim bize bir indirim yapar.'
'Tanrım, abimin 2 hafta aradığı yılbaşı hediyesi olan arabayı alıp sattığım için özür dilerim. Yemin ederim parasını ödeyeceğim ve abime suçumu itiraf edeceğim. Lütfen affet beni, lütfen.'
'Ella, hey!'
Linda onun önüne diz çöktü ve onu şokundan çıkarttı.
'Ne yapacağım ben?' dedi dolu gözlerle.
'Lucifer ile aranı iyi tut yeter.'
'O şeytan..'
'Evet, o bir şeytan.'
Ella bir süre düşündü ve derin bir nefes alıp verdi.
'Tamam.. ben iyiyim.'
'Bak.. Charlotte pek iyi biri değildi biliyorsun.'
'Evet.'
'Lucifer'ı öldüreceğiz. O gelirken Charlotte'ı da getirecek. Nasıl fikir?'
'Tanrı bize sinirlenecek.'
'Sorun olmaz, değil mi Maze?'
'Hmm ne?'
'Ne yapıyorsun sen?'
'Çöpte bir...'
'Evet, kullanılmış bir..'
'Hanımlar lütfen!'
'Tamam, sizdeyim. Ne diyorduk?'
'Lucifer'ın kanatları çıktı ama Charlotte'ı getirmesini istesek kabul etmeyecek. Bu yüzden Decker'ın yardımıyla onu öldüreceğiz.'
'Decker ile?' dedi şaşkınlıkla Ella.
'Onu sadece Lucifer'ı kaçırmamız gerektiğine ikna edicez. Ağzımızdan kaçarsa diye kaçırma olayını aramızda öldürmek diyeceğiz.'
'Harika plan! Başlayalım! Şimdiden bıçaklarımı ona saplamak için sabırsızlanıyorum.'
Kısa ama olaylar kafanızda oluştu gibi. Sonraki bölüm Tony var ✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fantastic Four 💫💥 Lucifer // Tony Stark
Fanfiction'Kızlar, birleşme amacımızı unutmayın.' 'Lucifer'ı öldürmek.' Maze sinsice gülümserken Ella sevinçle el çırptı. Linda burukça gülümserken elini omzuna koydu Chloe. 'Her şey daha iyi olacak.' 'Suçlu hissediyorum Decker.' 'Hayatını suçlularla iç içe g...