🥞《3》🥃

38 5 4
                                    

Lucifer'ın son bölümlerini hala izlemedim. Ama isterseniz size kitapla ilgili olan kısmı sonraki bölümde özet geçebilirim. Çünkü şunu fark ettim. Çoğu kişi Lucifer dizisini atlaya atlaya izlemiş. Tek saniye bile atlamadan izleyen bne...

Yazardan...

'Sonra bu akıllı kardeşim gidip babamın bütün hafta uğraştığı maketi kırdı. Sonra diyor ki babam beni sevmiyor. Adama zamanında milyonlar kaybettirdin be. Şimdi.. daha zengin olabilirdik.'

'Luci, görüyorsun. Asla gözü doymuyor. Mirasımız o kadar yüksek miktarlar ki! Yine de doktor olup çalışan yine bu akıllı kardeşim.'

'Kendi hakkını yemek istemiş sanki, öyle mi Carmen?'

'Alakası yok, para konusunda gözüm doymuyor.'

Bu lafı üzerine ikisi gülerken Carmen'de güldü ve bardağını bitirdi.

'Yarınki sözünü unutma.'

'Evet.. ekiple parti verecektik. Sende gelsene Lucifer. Eminim onlarla çok iyi anlaşırsın. Thor da Tanrı!'

'Onlar farklı biz farklıyız canım.'

'Yine de laf kavganız güzel olurdu.' En Tanrı benim! Hayır benim!' falan.'

'Tony benim babam Tanrı. Ben şeytanım.'

'Baban da gelebilir.'

'O cennetle meşgul.'

'Senin cehennemde olman gerekmiyor mu peki?'

'Buradaki eğlenceyi kaçırmak istemedim.'

Tony güldü ve o da bardağını bitirdi.

'Bu geceyi ödedin ama yarın bizdeki hesabın benden.'

'Elbette öyle her şey karşılıklı.'

Gülümsedi ve kardeşine bir bakış attı.

'Güzel geceydi, değil mi?'

'Evet, Lucifer olmasaydı eğlenemezdim.'

'Rica ederim Melody, ne zaman istersen gelebilirsin. Senin için hep buradayım.'

Tony tek kaşını kaldırıp ona düz bir ifadeyle baktığında Lucifer gülerek durumu toparlamaya çalıştı.

'Kovmak gibi olmasın ama kapatıyoruz beyler, hanımefendiler.'

İçeride sadece üçü kalmıştı. Arka planda kısık bir melodi çalıyordu.

'İyi geceler Lucifer Morningstar. Ne uzun soyadın var be.' dedi Carmen elini uzatarak. Lucifer elini tutup mırıldandı. Tony o sırada Happy'i Lux'dan alması için arıyordu.

'Beğenmemen büyük bir sorun ama bence de Stark soyadını bırakmak sana yakışmaz.'

Carmem gülümsedi ve 'Öyle..' diye mırıldandı. Bu cümledeki imayı yarın sabah anlayacaktı. Tony yanına geldi ve Melody'nin koluna girdi.

'İyi geceler Lucifer. Yarın bekliyorum.'

'Orada olacağım.'

Kısa oldu ama özlemişsinizdir dlajdkanslans neyse kaçtım benn

Fantastic Four 💫💥 Lucifer // Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin