🥞《2》🥃

76 11 52
                                    

Cool 👌🏻✌
Ceydadowney 🙏

Ayrıca fiftyshades_ofsaps is Melody Carman Stark

Yazardan...

Tony papyonunu düzeltip kardeşine bir bakış atarak arabadan indi. Etrafından dolanıp kapısını açtığında Melody gülümseyerek teşekkür etti ve koluna girdi.

'Lux mı? Daha iyi bir yere gidebilirdik.'

'Restorant gibi mi? Benden bunu bekleme.'

Melody yalancı gülümsemesiyle kameralara baktı.

'Pepper'ın bize bunları yaptırdığına inanamıyorum.'

Pepper kardeşiyle aralarına çok mesafe girdiğini ve birbirlerini unuttuklarını düşünerek bu geceyi birlikte geçirmelerini sağladı.

'Sarhoş olursam beni evime bırak.'

'Zevkle rezil olmanı izleyeceğim.' dedi kameralara gülümsedi ve içeri girdi.

'Bunu dediğin iyi oldu.'

Tony kısık gözlerle ona baktı. Kamera açısından çıktıkları gibi temaslarını kesip mümkün olduğunca uzaklaştılar birbirinden.

'Sana bu gece anlatacaklarım var.'

'Umrumda değilsin.' dedi Tony ve etrafına göz gezdirip dikkatini çektiği kadınlara gülümsedi.

'Seni Pepper'a derim.'

'Ne var be? Hayranlarım sadece.'

'Pepper ile bir ilişkin olduğuna inanmıyorum.'

Tony şokla kardeşine döndü.

'Aptal sen Pepper ile sevgiliyiz mi sanıyordun?'

'Yaşlandığın için sadece düğün davetini bekliyordum. Cenazeyle düğünü aynı anda yapmayı mı planlıyorsunuz anlamadım.'

Tony büyük bir kahkaha attığında Melody anlamayarak ona baktı.

'Sen.. tam bir aptalsın. Pepper benim annem gibi. Onunda sorumsuz çapkın oğlu gibiymişim. Aramızda sandığın gibi bir ilişki yok.'

'Asıl sen tam bir aptalsın. Madem sevgilin değil neden emirlerine uyuyorsun?'

'Sende uydun? Onun böyle bir süper gücü var. Dediklerini yaptırıyor.'

Melody bir şey demedi ve bir içki ısmarladı. Tony de kendine bir şeyler alırken içeri giren adamla Melody'nin bakışları o kişiye döndü. Kendisiyle birlikte diğer kadınlarında. Giydiği siyah takım, beyaz gömleği ve papyonuyla Tony Stark ile Türklerin deyimiyle pişti olmuşlardı.

'Hey! Daha sarhoş olmadın.' diyerek Melody'i büyünün etkisinden çıkardı.

'Burda tuhaf şeyler var.' diyerek buzlu içkisinden büyük bir yudum aldı ve önüne döndü. Lucifer insanlarla konuşa konuşa gelirken barmenin yanına geldiğinde bizim ikiliyi fark etti.

'Hey! Merhaba. Tony Stark, buraya gelmeniz benim için büyük bir şeref. Yaptığınız ve yapacağınız her şey için size minnettarım, babam da öyle.'

'Sen.. Lux'ın sahibisin. Üzgünüm dostum adını hatırlayamıyorum.'

'Lucifer, Lucifer Morningstar.'

Uzattığı elini Tony gülümseyerek tuttu.

'Memnun oldum Lucifer.'

Lucifer da gülümsedi ve ona sırtını dönmüş olan Melody'e baktı.

Fantastic Four 💫💥 Lucifer // Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin