אחרי שהשיחה של תיאו והנרי עלה בתיאו לא מעט חששות הוא לא הצליח להבין באמת הנרי מחבב את גו'ן , זאת התנהגות שכל כך לא מתאימה לו הוא ציפה שהנרי יזרוק את גו'ן לצינוק הוא שונא כל כך שהמשרתים שלו עושים עבודה לא כמו צריך .
גו'ן התחיל בדרכו לכיוון החדר של הנרי הוא פחד לא ממש ידע מה ציפה לו האם הוא הולך לקבל עכשיו עונש ? אבל אומץ מסויים תפס אותו נמאס לו להיות בכל כך הרבה פחדים הוא זכר מה אבא שלו תמיד אמר לו שהמחשבה יוצרת מציאות הוא אולי פחד אבל החליט שהוא תופס את עצמו בידיים נכנס לחדר של הנרי ומקווה לטוב .
בצעדים שקטים פתח את דלת החדר ונכנס הוא לא הופתע לראות שהנרי יושב על שולחן העבודה שלו כבר בשעה המוקדמת של הבוקר הוא ידע כמה הוא עסוק וכמה קשה זה להיות מלך למרבה הפלא שגו'ן נכנס לחדר הנרי לא התעלם ממנו אלא הביט עליו לאיזה רגע גו'ן הרגיש שהלב שלו מפסיק לפעום ששוב המבטים שלהם הצטלבו אבל מהר מאוד גו'ן ניסה להזכיר לעצמו מה שהחליט , ישר הוא השפיל את מבטו ואמר בלחש בוקר טוב הוא לא ציפה לקבל תשובה מהנרי אבל הנרי ענה לך בחזרה בוקר טוב ברגעים אלו הלב של גו'ן כבר התפוצץ הוא לא יכל להכיל את מה שקרה כאן העכשיו הוא היה בשוק לגמרי ומיד חיוך עלה על הפנים שלו .
היא ישר ירד שראה שהנרי החזיר את מבטו חזרה לדפים בשולחן העבודה .
גו'ן התחיל לעשות את המטלות הדרושות ממנו כמה פעמים ראה את הנרי יוצא מהחדר כמה פעמים לישיבות אולי להתייעץ עם תיאו משהו הוא הניח שהוא גם יורד לאכול מדי או לעשות כל מני דברים חשובים , גם גו'ן יצא מספרים פעמים להפסקות קבועות וקצרות שהיה צריך ללמוד את לוח הזמנים בעל פה .
היה יום די משעמם מהבוקר לא החליפו בינהם מילה והרגיש שהדלת והנפתחת והנסגרת היא היחידה שהשמיעה רעש היום.
כבר היה שעות הערב המאוחרות , גו'ן הסתכל השעה השעון הורה שהשעה הייתה כבר 11. הדבר היחיד ששגו'ן חשב עליו זה אבא שלו האם הוא דואג לו ? אולי הוא לא מרגיש טוב? האם הוא זכר לקחת את התרופות שלו?.
לפתע קול הדלת נשמע , הנרי חזר לחדר , גו'ן
הניח שהוא חזר משיחה עם תיאו, אבל במקום לחזור לשולחן העבודה שלו כמו שגו'ן היה רגיל לראות את הנרי עושה בדרך כלל, הנרי התחיל להתקרב לכיוון גו'ן .גו'ן התרחק ככל שהנרי התקרב עליו עד שלבסוף נצמד לשידה גדול בסוף החדר , הנרי התקרב יותר ויותר עד שנצמד לגו'ן 2 ידיו תפסו בשידה מסביב לגו'ן . המבטים של הנרי וגו'ן הצטלבו. גו'ן הרגיש את ליבו מתפוצץ החדר היה חשוך כמעט לחלוטין בגלל השעה המאוחרת והוא היה יכול להרגיש את חומו של הנרי הצמוד עליו .
פיו של הנרי התקרב לאוזנו של גו'ן ,והוא לחש " הפעם ויתרתי לך על הטעות אבל תיהיה בטוח שפעם הבאה זה לא יקרה, תזכור את מקומך כמשרת. ושלא תעז לדבר פעם הבא עם תיאו במידה וקרה משהו או יש לך שאלה תפנה אותה רק אליי . אני אוסר עליך ללכת או לדבר עם תיאו או כל בן אדם אחר בארמון הזה וזוהי פקודה!, אני מובן?!"
גו'ן לא ידע אם הנרי באמת מצפה ממנה לענות על השאלה כבר דמעות התחילו למלא את עינו של גו'ן והוא הנהן את ראשו לאט לחיוב . הנרי התחיל להתרחק מגו'ן לאט והלך לשבת בשולחן העבודה שלו הוא פתח את המחשב לראות כמה איימיל שהצטברו לו במהלך היום וצעק תוך כדי שהוא מביט עדיין במחשב שלו " משוחרר".
גו'ן מיד מיהר ויצא מהחדר במהירות הבזק , רגשות החרטה שהוא בכלל התחיל לעבוד פה התחילו לשוב , ברגע שהוא יצא מהחדר הוא כבר לא יכל להחזיק את הדמעות ופרץ בבכי תוך כדי ריצה מהירה לכיוון היציאה מהארמון , הדבר היחיד שהוא רצה כרגע זה ללכת לדבר עם תיאו אבל כמובן שאת זה הוא לא יכל לעשות מיכוון שהנרי אסר עליו את זה בתקיפות. הוא הרגיש שכל יום מתחיל בטוב ונגמר בגיהנום והוא באמת רצה לעזוב עכשיו למצוא עבודה אחרת להתרחק מהנרי ולהשתחרר מתחושות הפחד בכל רגע שהוא נמצא סביבו.**** הערת מחברת*****
טוב אני יודעת שנעלמתי להרבה מאוד זמן והשארתי את הסיפור יתום אבל עכשיו אני מנסה לחזור טיפה להמשיך אותו נראה איך ימשיך .
מרגיש לי שבהמשך הסיפור אף אחד מאיתו לא יאהב את הנרי🤭
YOU ARE READING
זה שאני מלך לא יעצור אותי מלאהוב אותך
Romanceמלך רשע כמעט חסר רגשות כלל מצליח להתאהב במשרת שלו , השאלה העיקרית האמת באמת הם יצליחו לממש את האהבה האסורה שלהם בין מלך למשרת *יכול להכיל תכנים מיניים*