גו'ן חזר ברגשות מעורבים הבייתה ,מצד אחד הוא פחד, התקיפות של הנרי ,הרגע הזה הוא לא יכול להוציא אותו מראש הוא לא הצליח לשחרר את רגשות הפחד מאותו הרגע . מצד שני תחושת החמימות של הנרי אולי הדבר הכי טוב שהוא חווה אי פעם , כשהוא היה יכול לשמוע את ליבו של הנרי דופק לאט , היא גם הרגיש קנאה בקולו של הנרי כאשר אסר עליו לדבר עם כל אחד אחר בארמון אבל מיד עורר את עצמו וחשב לעצמו "אני חי באשליות מישהו כמו הנרי יקנא לי , מי אני בכלל לעומתו "
ביום למחורת היה יום גשום במיוחד , גו'ן לקח את מעילו וניסה לצאת יותר מוקדם, הוא ידע שיש סיכון שהוא יאחר בגלל מזג האויר הסוער . כשגו'ן הבין שהוא על הקשקש להגיע לזמן הוא התחיל לרוץ במהירות ונכנס לחדר של הנרי ממש על השנייה ספוג במים ומתנשף , הנרי הבין שגו'ן מיהר ורץ כדי להגיע בזמן הוא רק חשב לעצמו איך הוא היה מגיב אם גו'ן היה מאחר. גו'ן הוריד את מעילו ואמר בלחש בחצי חיוך "בוקר טוב" אך הנרי לא החזיר אף תשובה. גו'ן הרגיש מעין לחיצה בלב כאשר הנרי שתק ולא הגיב לו כמו אתמול, גו'ן הלך להכין קפה להנרי הפעם הוא דאג שהוא יציב במיוחד והניח את הכוס על השולחן בחיוך הנרי הסתכל עליו המבט מוזר וגו'ן לא הבין למה . הוא הניח שזה כלום והלך לנקות את החדר אבל אחרי כמה רגעים גו'ן נזכר ששכח להציב את הכוס כמו שצריך מרוב שהיה מרוכז בלא להפיל אותה. זאת הייתה הטעות השנייה שלו והוא זכר מה הנרי אמר לו אתמול "הפעם ויתרתי אבל תיהיה בטוח שזה לא יהיה כך בפעם הבאה".
גו'ן התחיל להילחץ ותוך כדי קרצוף הרצפות דמעות התחילו לרדת מעניו הוא לא ידע איך הנרי יגיב , איזה עונש הוא הולך לתת לו. הנרי קם לרגע להביא משהו מהקצה השני של החדר והבחין בגו'ן ובדמעות שיורדות מעינו בשקט הוא ישר הבין שזה קשור לטעות הקטנה עם הכוס , להנרי לא באמת היה אכפת מהדברים האלו חלק מהדברים אפילו היו נראי לו טיפשים ומיותרים הוא רק רצה להיות פדנט עם האנשים שלו, שלא יתחילו לחצות גבולות במקומות אחרים.עוד יום עבר בשקט בשביל גו'ן האמת הנרי לא הוציא מילה אחת מהפה מתחילת היום . אבל גו'ן בהחלט היה יכול לשם לב שזה היה יום לחוץ במיוחד בשביל הנרי , הוא עבד מאוד קשה היום הוא לא הספיק לאכול היום ואפילו לא סיים את השתיים שהוא הגיש לו, כנראה שאפילו לא היה לו זמן לחשוב על עונש בשבילו .
בסביבות הערב המאוחרת גו'ן הבחין שמהנרי מתנהג מוזר, הוא משוחרר וחיוור מאוד . הנרי נכנס למיטה מוקדם מה שלא אפייני לו בכלל, תמיד הנרי היה הולך לישון רק אחרי שגו'ן עזב את החדר .
גו'ן התקרב למיטה של הנרי ושאל " הכל מסדר אדוני?" אבל הנרי לא הגיב הוא היה נראה חולה מאוד.
גו'ן אזר אומץ והחליט להניח את ידו על מזחו של הנרי , הוא רתח עד כדי כך שתוך שנייה גו'ן הרים את ידו בבהלה.
גו'ן:" אתה חולה מאוד אנחנו חייבים להזמין רופא!"
הנרי שהצליח סוף סוף להגיב : " בשום פנים ואופן לא! אני לא סובל את הרופאים האלו הם תמיד מגזימים , אני צריך פשוט לנוח".
גו'ן :" אז אני נשאר למשמרת לילה, אתה לא יכול להישאר ככה לבד "
הנרי: "תעשה מה שאתה רוצה , אני בסדר".
גו'ן הלך להכין תה להנרי , אבל הנרי היה חלש מדי לקום לשתות אותו אז הוא החליט לקחת מגבת לחה וחמה ולהניך אותה על ראשו של הנרי בתקווה שזה יוריד את החום שלו .
במשך הלילה שתיהם נשארו ערים , הנרי לא יצליח להירדם בגלל החום וגו'ן נשאר לנקות ולסדר את החדר. גו'ן יצא למרפסת שהייתה בערך בגודל של ביתו לסדר כמה דברים ולפתע שמע את הנרי מקיא , הוא רץ המהירות חזרה לחדר ועזר להנרי לקום אבל כאשר הוא הסתכל על הרצפה הוא שם לב שהנרי הקיא המון דם . הוא ישר ידע שזה סימן רע מאוד והחליט לרוץ בלי לשאול את הנרי בכלל ולקרוא לרופא.
הרופא הראשי של הארמון הגיע ישר לבדוק את הנרי , הוא נתן לו תרופה שעזרה לו להתאושש יחסית מהר ואז התחיל לתת להנרי כמות תרופות לא מבוקרת שהוא צריך לשתות חלק בהערב וחלק בבוקר , ובנוסף הנרי צריך לשים לב שדברים שהוא אוכל הוא צריך לאכול בריא ולנסות להתחזק כמה שיותר. בנוסף הרופא הדגיש להנרי שאסור לו לשתות אלכוהול בכלל ! הנרי החמיץ את פניו ששמע זאת, גו'ן משרת של הנרי זמן קצר ועדיין ידע שיהיה מאוד קשה להנרי בלי אלכוהול .
הרופא עזב את החדר והיה כמעט זריחה , הנרי הצליח להתחזק כמעט לגמרי בזכות התרופות ואז הוא ניגש לגו'ן ואמר :" היום אתה משוחרר נשארת כל הלילה ער אתה בטח מותש , וגם בנוגע לטעות הקטנה בצהריים העונש שלך יהיה לעשות משמרת שחברים שלי יגיעו לפה בעוד כמה ימים "
גו'ן היה מבולבל ממש הוא לא הבין איזה מן עונש זה הוא ידע שיש משהו מסריח מאחרי זה , ואז הוא נזכר בסומבול .
גו'ן קד קידה ועזב את חדרו של הנרי והתחיל לצעוד לכיוון חדרו של סומבול.
YOU ARE READING
זה שאני מלך לא יעצור אותי מלאהוב אותך
عاطفيةמלך רשע כמעט חסר רגשות כלל מצליח להתאהב במשרת שלו , השאלה העיקרית האמת באמת הם יצליחו לממש את האהבה האסורה שלהם בין מלך למשרת *יכול להכיל תכנים מיניים*