yuqis_:Kanka bir buraya baksana.
shuhua00: He
yuqis_:He mi... terbiyesiz.
shuhua00: ne diyeceksen de dizi izliyorum en heyecanlı yerde bıraktım senin yüzünden.
yuqis_: Şimdi kimyacı kopya çektiğimi anlamış 0 verdi bana bende Lucas söylemiştir diyip onu suçladım o da beni engelledi söyler misin engeli kaldırsın.
shuhua00: Git çocuğun gönlünü al hayvan.
yuqis_: Ne yapayım?
shuhua00: Kapısına güllerle dayan.
yuqis_:WTF?!?!
shuhua00: Tamam şaka yaptım kek falan al götür özür dile.
yuqis_: Kek iyi fikir vişneli kek götüreceğim. Sağ ol.
shuhua00: Ne kadar harika bir insanım görüyor musun?
yuqis_:Evet öylesin artık dizine dön.
shuhua00: Emredersiniz.
Tatlılarını beğendiğim bir cafeden vişneli kek aldım. Okula gittiğimde daha gelmemişti keki sırasına koyup beklemeye başladım.
Keki gelip gördüğünde şaşkınlıkla etrafına bakmaya başladı. O sırada sınıfa "ÖZÜR DİLERİM" diyerek girdim.
Huysuz bir çocuk gibi kollarını bağdaştırıp diğer tarafa döndü.
Yüzüne bakarak sevimli bir şekilde tebessüm etmeye çalıştım.
En sonunda gülmesini tutamayıp kıkırdadı."Affettin değil mi?"dedim heyecanla.
"O kadar kolay değil iftira attın bana."
"Özür dilerim... Affetmediysen alıyorum bu keki tadı da çok güzeldi yazık oldu." keki sıradan alıp tam gidecekken sabır çeker gibi gelen bir ses tonuyla.
"Tamam gel gel affettim.""Ama sende bir karar ver canım." dedim gittiğim yolu dönerken.
"Yuqi zorlamasan mı?"
"Tamam be... wp engelini kaldır kimi taciz edeceğim ben canım sıkıldığımda yoksa."
"Kaldırırım şimdi kekimi yiyeyim."
"Bok ye."
"Yuqi gerçekten zorluyorsun."
"Afiyet olsun... ye guzum ye."
"Büyük annenle daha az takılmalısın Yuqi."