dokuz

1.1K 91 113
                                    

Draco adımlarını yine merdivenlere yönlendirdi. Bacakları titriyordu, yürümekte zorluk çekerken kimsenin gelmemesi için dua ederek göz yaşlarını sildi. Son bir iki basamağı daha çıkıp kendini astronomi kulesinin zeminine attı. Soğuk duvara sırtını yaslayıp ağlamaya başladı. Deli gibi korkuyordu.Göz yaşları düşmeye devam ederken yaklaşan adım sesleri ile hemen gözlerini temizledi. Güçlü durması gerekiyordu.

Sırtını dikleştirip oturmaya devam etti. Gelen kişiye bakmamıştı doğrudan gök yüzüne bakıyordu, ay'a ve yıldızlara gök yüzünde olmasından nefret ettiği Draco takım yıldızına.

Zümrüt yeşili gözler doğrudan ona bakarken üstünde hissettiği gözlerle titredi beyaz tenli çocuk.

"Malfoy,burda ne yapıyorsun"

"Seni alâkadar etmez"

"Hadi ama o kadar sırrını saklıyorum"

"Defol git söyle herkese o zaman!"

"Emin misin?"

"SENİN İKİ BABAN VARDI VE HOMOFOBİK GİBİ Mİ DAVRANIYORSUN BANA"

"Nefret ettiğim şey eşcinseller değil Malfoy,sensin"

Draco'nun göz yaşları yine hücum etmişken yanağına düşmemeleri için yalvarıyordu. Harry şaşkınlıkla karşısında dolu olan gri gözlere baktı. O kadar kırgın bakıyordu ki kendini suçlu hissetmişti ama geri çekilmedi.

"Senden nefret ediyorum! Keşke... Malfoy... keşke"

"Keşke ne?"

"Keşke ölsen"

***
Harry kötü değil aslında belki onun da günlüğünü yaparım bu bitince, dövmeyin boşuna çocuğu

Dear Diary/drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin