Rozdział III

14 1 0
                                    

Po powrocie do domu, zdjąłem kurtkę oraz buty w przedpokoju po czym ruszyłem z zakupami w stronę kuchni.

Położyłem torbę na blacie i zacząłem wyciągać z niej produkty. Gdy pochowałem zakupy na blacie zostały mi tylko produkty, które były mi potrzebne do przygotowania posiłku.

Gdy kończyłem robić posiłek, usiadłem i zacząłem jeść.

Po skończonym posiłku pozmywałem naczynia, i poszedłem do łazienki się ogarnąć po czym zabrałem się za tą cholerną robotę.

Skipp Time

Skończyłem na dzisiaj, był już środek nocy, byłem padnięty ta praca mnie wykańczała...

Gdy miałem już zamiar udać się do sypialni, coś przykuło moją uwagę

Na półce na której trzymałem książki zobaczyłem moje stare zdjęcie z Minnie.

Kim była Minnie? Byłą to moja dziewczyna, teraz już była dziewczyna.

Poznałem ją cztery lata temu, na plaży. Gdy ją tylko zobaczyłem odrazu wpadła mi w oko.

Zagadałem do niej i poprosiłem o numer, i po 5 miesiącach zostaliśmy parą.

Było cudownie, byłem pewny że to ta jedyna. Wszystko układało się dobrze, lecz po dwóch latach związku wszystko się zmieniło. Kłóciliśmy się cały czas, Minnie unikała mnie i coraz bardziej się oddalała.

Bolało mnie to. Mimo tych wszystkich kłótni kochałem ją najbardziej na świecie.

Z dnia na dzień było coraz gorzej, i pewnego dnia Minnie wróciła do domu nad ranem i znowu się pożarliśmy.

Nie była to kłótnia taka jak dotychczas, Minnie po tej kłótni wyszła z domu i przez kilka dni nie miałem z nią kontaktu.

Bardzo się martwiłem.

Po 5 dniach Minnie w końcu do mnie zadzwoniła i powiedziała że chce się spotkać w parku aby pogadać.

Byłem przekonany że chce się pogodzić.

Przygotowałem się i po drodze wszedłem kupić dla niej kwiaty na przeprosiny i czekoladki.

Gdy byłem już w parku zobaczyłem ją przy jednej z ławek, podszedłem i chciałem ją przytulić ale ta się odsunęła i zaczęła mówić.

Mówiła o tym jak dobrze jej ze mną było i że mnie kochała, jednak teraz to się zmieniło.

Nie rozumiałem jej słów, a może nie chciałem rozumieć?

I stało się najgorsze, Minnie zerwała ze mną, po czym odeszła, a ja?

Ja stałem i tylko patrzyłem jak odchodzi.

Nic do mnie nie docierało.

W tamtym momencie moje serce pękło.

Byłem załamany

Nie mogąc pogodzić się z tym co się stało, poszedłem do baru i upiłem do nieprzytomności.

Nie pojawiałem się w pracy od 3 dni, bo ciągle siedziałem i piłem.

Gdy w końcu wróciłem do tego domu byłem pewny że Minnie tam będzie i wszystko będzie jak kiedyś.

Myliłem się, okazało się że już zdążyła zabrać swoje rzeczy.

Znowu się upiłem i rozbuczałem jak małe dziecko

Od tamtego czasu nie ufam nikomu.

Jestem zimny i chamski aby nikt już mi nie namieszał w życiu a później nie odszedł.

Gdy tak patrzyłem na to zdjęcie w oczach zbierały mi się łzy, nagle przerwał mi dzwonek mojego telefonu

C/D/N

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 21, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

𝓘𝓼 𝓘𝓽 𝓙𝓾𝓼𝓽 𝓛𝓸𝓿𝓮?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz