~Before time~ 6 timmar senare: " Anna "
" mm "
" vill du följa med ut och gå med Rocky? " sa Ogge
" ehm aa "
Ogges perspektiv: Vi bort mot skogen dör jag alltid gick när jag behövde tänka som jag oftast gör när jag går me Rocky.
Det kom en kal vindpust som fick Annas fina bruna hår att fladdra. Det va rätt så mycket snö ute.
jag hörde någon skrika till bredvid mig jag vände mig om och såg inge... var e Anna?
Jag kollade runt och såg henne ligga i en snö hög."Behöver du hjälp?" Skrattade jag
"Nej va ser det ut som" sa hon med sarkastiskt i rösten.
"Här" sa jag och sträckte ut handen åt henne hon tog den.~30min senare~
Vi hade nyss. Kommit in Anna hade fått lånat kläder eftersom hon blev dyngsur efter att hon ramlat...
"Ogge?"
"Mm"
"Kan vi se på film?"
"Ehm aa va ska vi se då en skrek film?"
"Nej jag hatar skrek filmer dom är så läskiga..."
"Men jag är här" sa jag för jag vill verkligen se en skrek film för om hon är rädd så är jag hennes räddare nöden
"Okej men då MÅSTE jag få sitta i din famn annars gör jag inte det..."
"Okej okej som du vill då ser vi på... Annabell"
"Okej" sa hon väldigt rädd. Vi gick in till mig och tog fram Annabell.
(Notera att jag aldrig sätt den så om jag har fel så vet ni varför)
Anna satte sig i mitt knä.~30min senare~
"Den här va inte så läskig" sa Anna
"Ne där ser du"
Efter Annabell kommit fram och det kom någon docka så hoppade hon till...
"Ja..ja..jag.. tt..aa..rr.. ti.ll..backs..det"
Jag flina bara åt henne
~2h senare~
Var precis klar dock så var den inte läskig.
"Anna" jag fick inget svar jag såg att hon somnat. jag lyfte upp henne och bar henne till sängen.< så nu har jag äntligen skrivit ett kapitel det kanske inte var så bra men hoppas ni gillar det.. Hade✌️>