Promotie winnaar 07-02-15

1.3K 78 7
                                    

Heyy,
Vandaag even een extra hoofdstuk, omdat ik een wedstrijd heb gehouden. Er is natuurlijk ook een winnaar en dat is MauraVerboven. Ze wint een shoutout en een promotie van een boek die ik natuurlijk heb gelezen.

Maura, ik ken je niet goed, want we hebben nooit echt gepraat. Maar je vote altijd en reageert lieve dingen, en daar ben ik je dankbaar voor! Bedankt x. Ze verdiend een follow, dus volg haar!! :)

⬇⬇⬇⬇

MauraVerboven

Ik heb haar boek Dienstmeisje Gezocht gelezen. Het is een leuk boek met een goed verhaal. Maura kan héél goed schrijven. Ze omschrijft dingen waarvan ik denk van: 'Hoe kom je erbij!?'. Dus het is echt even de moeite waard om het boek te lezen! Ik zal even de omschrijving van haar boek hier plaatsen:

Dienstmeisje gezocht

Wat zou jij doen als je nieuwe baas aartsvijand op school was? De populaire Andrea Robinson heeft een groot geheim: ze is eigenlijk straatarm en moet werken als een paard om te kunnen leven als haar vrienden. Maar wanneer ze ontdekt dat ze
aan het werken is voor Alec Blaze, de meest verachtelijke rokkenjager van school, die twee jaar geleden het hart van haar beste vriendin brak, staat haar leven plots totaal op zijn kop. Alec vindt het bijzonder amusant om Andrea te irriteren tot de dood, waardoor ze zichzelf vaak moet tegen houden om hem niet tot moes te slaan. Maar wat verbergt Alec eigenlijk voor iedereen? Waarom is hij zo'n andere persoon bij hem thuis?
En het belangrijkste van allemaal: waarom wordt het steeds moeilijker om Alec fucking Blaze te haten?

Een romantisch verhaal, met meer dan één vleugje humor!

Zoooooo, dat is de omschrijving van het geweldige boek Dienstmeisje Gezocht. Ik hoop echt dat jullie voor haar een kijkje willen nemen, en dat jullie het willen lezen.

Bedankt voor het lezen!

Doeghx
Ps. Vergeet MauraVerboven niet te volgen :)

Comment / Vote / Share ❤

Wist Je Dat...?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu