Caroline
Obudził mnie budzik. Godzina 7.00.
O 11.00 odjeżdża pociąg do Hogwartu z peronu 9 3/4. Zaczynam drugi rok nauki w Hogwarcie. Już nie mogę się doczekać spotkania z moimi przyjaciółmi. Powoli wstałam i zaczęłam się szykować. Poszłam do łazienki, wzięłam szybki prysznic i ubrałam się. Zastanawiałam się nad kolorem włosów. W końcu zdecydowałam się na ciemny fiolet z jasnoróżowymi pasemkami. Gdy byłam gotowa, zeszłam na dół do kuchni żeby coś zjeść. W kuchni spotkałam Dorę. Moją starszą siostrę.C: Hejka Dora.- przytuliłyśmy się na powitanie
D: Hej mała. Gotowa na drugi rok nauki w Hogwarcie?
C: Tak. Już nie mogę się doczekać.
D: Dobrze spałaś?
C: Tak. Ale miałam dziwny sen.
D: To znaczy?
C: Śniło mi się coś, co się już wydarzyło. Upadek Voldemorta. Jak to dokładnie było?
D: Usiądź. Opowiem Tobie.Tom Marvolo Riddle, znany jako lord Voldemort, był czarodziejem półkrwi.
Mama czarownica, tata mugol.
Wychowywał się w sierocińcu. Już tam dostrzegł że jest inny niż reszta dzieci. Umiał rozmawiać z wężami. Zwięrzęta robiły co chciał. Potrafił sprawić że ktoś cierpiał. Dumbledore, który się o tym dowiedział, postanowił go odwiedzić. Opowiedział mu o Hogwarcie.
Gdy miał 11 lat, rozpoczął naukę w Hogwarcie. Zaczął interesować się czarną magią. Otworzył komnatę tajemnic.C: Komnatę tajemnic? Ona jest w szkole?
D: Tak. Jest w szkole. Caroline, ja wiem o czym ty myślisz. Nie pójdziesz tam.
C: Dlaczego?
D: Bo tam nie wolno wchodzić.
C: No dobrze. I co dalej?Gdy otworzył komnatę tajemnic, zginęła jęczącą Marta. W komnacie mieszkał potwór, Bazyliszek nad którym tylko Tom potrafił zapanować.
10 lat temu w łazience jęczącej Marty, Harry Potter znalazł dziennik który należał do Toma. Dziennik trafił w ręce Ginny Weasley i Tom Riddle to wykorzystał do ponownego otwarcia komnaty. Harry Potter wraz z Ronem Weasleyem znaleźli wejście do komnaty. Tam dowiedział się że Tom Riddle to Voldemort, ten który zabił jego rodziców. W komnacie Harry Potter pokonał bazyliszka oraz zniszczył dziennik jego kłem.
Dziennik był jednym z horkruksów.
Horkruks to przedmiot, w którym umieszcza się cząstkę swojej duszy. Gdy ciało zostanie zranione, nie można umrzeć, ponieważ część duszy nadal jest na ziemi. Dzięki nim zyskuje się nieśmiertelność.C: Jak można przenieść część duszy do jakiegoś przedmiotu?
D: Poprzez zabicie kogoś.
C: Ile było tych horkruksów?
D: Siedem.
C: Czyli Voldemort musiał zabić siedem osób by stworzyć siedem horkruksów?
D: Tak.
C: Zabić jednego człowieka, to jest straszna zbrodnia, ale siedem to już przechodzi granice wszelkiego zła.
D: To prawda.
C: Jak zginęli rodzice Harrego Pottera?
I czy to prawda że on przeżył zaklęcie niewybaczalne?
D: Tak to prawda.31 października 1981 roku, Voldemort przybył do Doliny Godryka gdzie mieszkali rodzice z rocznym Harrym.
Voldemort włamał się do domu Potterów. James Potter chciał go zatrzymać. Voldemort go zabił.
Lily Potter schowała się z Harrym w pokoju i zabarykadowała drzwi. Voldemort i tak się tam dostał. Ona błagała go by oszczędził Harrego ale on był nieugięty. Zabił ją a gdy wycelował zaklęcie w Harrego, odbiło się od niego i trafiło Voldemorta. Harrego ochroniła miłość jego matki.
Peter Pettigrew zdradził Potterów i wydał Voldemortowi.C: Wow. Harry Potter przeżył bo miłość jego matki go ochroniła. To jest niesamowite.
D: Tak to prawda.4 lata temu wybuchła druga wojna czarodziejów. Wszystkie Horkruksy zostały zniszczone przez co Voldemort znów stał się śmiertelny. Po jego śmierci wielu jego popleczników się z tego cieszyło. Tylko nieliczni w tym Bellatrix Lestrange nie mogli się z tym pogodzić. A Bellatrix Lestrange jest i pozostanie naszą ciotką.
CZYTASZ
Tonks. Nowe Pokolenie
FanficCzegoś Takiego nie było jeszcze na Wattpadzie. Połączenie Fanfiction o świecie czarodziejów z wychowaniem, konsekwencją i buntem. Już raz pisałam to opowiadanie ale usunęłam, lecz postanowiłam pisać od nowa, ponieważ już długi czas pracuję nad tym o...