Astăzi este ziua cea mare, aşteptam cu nerăbdare să vină şoferul după mine.
Mama: Faye, eşti gata?
Da , numele meu este Faye, am 19 ani şi sunt din Londra. Dar.. plec la facultate în New York.
Faye: Da , mamă.
Mama : Ai pus tot în bagaj? Sigur nu ai uitat ceva?
Faye: Nu, mamă. Calmează-te ! O să fiu în regulă.. Am 19 ani!
Mama: Oh, ştiu scumpo. Dar mi-e greu să mă obişnuiesc cu idea că pleci..*
Am văzut că ochii ei erau deja inundaţi cu lacrimi.. eram destul de apropiate..M-am apropiat de ea , şi am îmbrăţişat-o.*
Faye: Mamă, o să te vizitez în vacanţe. Plus ca anul acesta va trece destul de repede.
Mama : Dar.. tot îmi va fii greu..
Se aude claxonul unei maşini .. Ăsta e , mă aşteaptă..Am pus bagajele în maşină , am mai îmbraţişat-o odată pe mama , şi pe surioara mea mai micuţă , care abia se trezise..Cred că de piticania asta îmi va fii cel mai dor..Are doar 4 ani şi e adorabilă.Annais probabil e deja la aeroport, dar nu-mi fac probleme, mai am mult timp pănă pleacă avionul..Şi .. cum spuneam.. acolo e..Mă aştepta.
Annais: Pregătită?
Faye: Ca întotdeauna..* Am spus eu cu un zâmbet larg pe faţă..
Zborul următor , era al nostru , aşteptam doar să ne anunţe.Şi nici nu dură mult , că am auzit o doamnă spunând : "Avionul către New York decolează în 15 minute, rugăm pasagerii să ducă bagajele ."
Annais era atât de entuziasmată, la fel şi eu..Abia aşteptam să îmi văd noul apartament..Părinţii mei sunt destul de bogaţi , aşa că şi-au permis să îmi cumpere un apartament cu 3 camere , o baie mare şi o bucătarie , destul de frumos .Era deajuns pentru mine, în plus, voi sta cu Annais.Drumul a fost obositor , dar în sfărşit am ajuns..
La aeroport ne asteapta un taxi. Ne-a luat bagajele, si am pornit spre noua noastra locuinta. Annais butona telefonul, probabil deja a trimis un mesaj la toata lista ca e in NYC. Asa e ea. E tipul acela de fata bogata destul de fitoasa, care crede ca poate avea tot ce isi doreste. E cam rautacioasa, se poarta ca si cum ea ar fi sefa si trebuie toti sa o asculte, dar asa a fost invatata de mica. Pentru ea hainele, accesoriile si parfumurile de firma iseamna totul. N-a avut niciodata o relatie serioasa, doar aventuri. Dar cu toate astea, e o prietena buna, pana acum nu am avut probleme cu ea. Imi e alaturi atunci cand am nevoie, si asa ma bucura. Eu sunt o persoana total diferita.Nu pun pret pe haine, genti etc. Sunt o fire mai rebela, dar imi ia foarte mult timp sa ma apropii de o persoana.
Am ajuns in apartament. Era uimitor. Nu avea doar 2 camere, dupa cum a spus mama, avea 4, un living, 2 bai si o bucatarie. Mi-am ales o camera spatioasa, cu un perete format din geamuri foarte mari, peretii erau de culoare neagra iar mobilierul alb si baie proprie. Cam de ce as avea nevoie.
Camera lui Annais era roz, defapt totul era roz. Tipa asta e nebuna, uneori am impresia ca e o adevarata pitipoanca, dar nu ma deranjeaza atata timp cat nu ma molipseste si pe mine.
Pentru prima data am facut dus, chiar aveam nevoie. Am stat cam o ora jumate in cada. Ce poate fi mai bine decat o baie fierbinte?!
Suna cineva la usa. Probabil Annais a comandat ceva de mancare, dar ea e la dus asa ca am raspuns eu.
CITEȘTI
The last rain of memories
RomanceEa, fata cuminte. El, baiatul rau. Dar ce se va intampla cand acestia doi vor fi impreuna?