Capitol 2

405 11 0
                                    

Suna cineva la usa. Sigur Annais a comandat ceva de mancare, dar ea e la dus asa ca am deschis eu.

El: Buna!                                                                                                                                                                         

Faye: Buna!

El: Sunt vecinul...de la 4.

Faye: Umm.. Ok.

El: Ma gandeam ca poate vrei sa vi la petrecerea la mine diseara. Adica esti noua aici si poate iti mai faci prieteni. Plus ca vreau sa ma pun bine cu vecinii*spune cu un zambet tamp pe fata si ridica o spranceana*

Faye: Pai sunt cam obosita de pe drum si...

Apare Annais, intr-un halat de baie

Annais: Ba sigur ca venim*spune ea atat de zambitoare si entuziasmata pe acdn eu eram fermecata de zambetul zeului din fata mea*

El: Ma bucur. Pai... va astept!

Annais fuge bucuroasa sa isi caute haine.

El:  Apropo eu sunt Edward*spune si intinde mana*

Faye: Faye, incatata! *spun si intind si eu mana prinzand-o pe a sa si scuturand putin* Si mersi de invitatie.

El: Da..Sper sa veniti. Pe curand!

Baiatul asta are ceva special ceva ce ma atrage.

Annais: Doamne cat de bun e! E superb. Cred ca m-am indragostit* spune fluturand din gene*

Da, da sigur. Am mai auzit asta de 1000 de ori, si dragostea ei nu dura mai mult de ..o noapte. 

Mi-am dat ochii peste si am intrat in camera mea.Annais striga dupa mine" Vrei sa zici ca nu arata bine? Atunci e clar, esti dusa"

Faye: N-am zis ca nu arata bine.

Ea inca vorbea, dar eu nu o mai ascultam.

Mi-am uscat parul, l-am indreptat putin cu placa, iar apoi am cautat o rochie draguta pentru petrecere. In final gasisem o rochie neagra mulata, destul de scurta. Pantofi si accesori rosii, o geanta tip plic putin machiaj si gata sunt.

Annais: Nu-mi gasesc un pantof. Unde naiba l-am pus? Nu e niciunde. L-am cautat peste tot. Sigur l-am lasat acasa.

Era chiar nebuna. Se plimba prin tot apartamentul cu un pantof in picior si celalalt in mana. Da, nu-l uitase, pur si simplu era zapacita. Am incepur sa rad de ea.

Annais: E...e chiar in mana mea, nu?

Am dat din cap in semn afirmativ, inca razand, apoi am plecat in camera. Am uitat sa-mi dau cu parfum. Inca o auzeam pe Annais injurand si era chiar amuzanta. Am inceput sa strig la ea:

Faye: Stiu ca trebuie sa ne lasam asteptate, dar deja am intarziat o ora. Nu vreau sa facem impresie proasta din prima.

Annais: Serios? Impresie proasta?*spune si ridica o spranceana semn ca e confuza* Draga mea suntem superbe nu avem cum.

Faye: Da sigur!*spun sarcastic*

In final , am mers...

Am sunat la usa, dar nu era prea mare galagie. Aveam impresia ca a fost doar o farsa sau cine stie, n-am inteles bine si petrecerea se tine altundeva.

Vine un alt baiat, destul de dragut si el.

El: Buna tu trebuie sa noua vecina a lui Edy, nu?

Faye: Da, Faye*spun si intind mana*

El: Jacob, incantat*spune prinzandu-mi mana si scutarand putin de ea*

Faye: Umm..si nu trebuia sa fie o petrecere aici?

Jacob: Ba da, intrati!

Avea un apartament imens.

Edy: Hei Faye. Ai venit totusi* spune, iar eu ma asez pe o canapea*

Jacob: E o petrecere  mai restransa asa de bun venit!

Annais: Aha..

Nu erau decat vreo 15 persoane, in afara de mine, Annais, Jacob si Edy, dar erau toti de treaba.

Annais nu stiu pe und disparuse. Mai inainte era cu un baiat pe aici, iar acum.. In fine..

Am dansat cu Jacob si cu inca unul. Am facut pariu cu o fata pe nume Jessica, si am castigat. Am baut mai multe shot-uri de tequila decat ea.

Jacob: Si iti place aici? In NY?

Faye: Pai nu prea am apucat sa vizitez orasul.

Jacob: Ce zici sa ti-l arat eu maine?

Faye: Ok

Mi-a pus mana pe picor, apoi a incercat sa ma sarute, dar bineinteles l-am respins. Am vrut sa merg in alta camera dar am dat de Edy.

Edy: E totul ok?

Faye: Da, doar ca nu ma simt prea bine si s-a facut tarziu.

Edy: Ok. Pai atunci te conduc!

A mers cu mine pana la usa la apartamentul meu. Ametisem putin probabil de la atata bautura. Incepuse sa-si faca efectul. Am inceput sa rad si mi-am incolacit mainele dupa gatul sau.

Faye: Vino cu mine! Nu vreau sa raman singura!

Edy: Nici nu te lasam singura* spune si imi ia cheile de la apartament deschizand usa*Care e camera ta?

Faye: Cea din dreapta, din partea stanga.

Edy: Nu are sens ce zici*spune si incepe sa chicoteasca*

Am intrat in camera, apoi m-am oprit pe loc l-am privit in ochi si l-am sarutat. Mi-a raspuns,dar apoi s-a tras.

Edy: Esti beata! Nu fa ceva ce maine s-ar putea sa regreti!

Faye: Nu o sa regret*spun si-l mai sarut odata* Ma...ma simt rau!

Edy: Observ. Haide! Un dus receti-ar prinde bine!

Faye: Ok.

M-a pus in cada si am inceput sa ma dezbrac.

The last rain of memoriesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum