EDY P.O.V
S-a imbatat cam tare,si era pe punctul de a se dezbraca, dar nu puteam sa ies si sa o las singura acolo. Ar putea cadea sau cine stie, Deja ma avea pe ea doar sutienul si lenjeria inima.
Edy: Faye, gata! Nu te mai dezbraca! E de ajuns asa!
Faye: Haide si tu!
A inceput sa ma stropeasca.
Edy: Faye,te rog! Sunt deja destul de ud!
Faye: Da,da. Acum haide odata!
Edy: Haide, iti dau un prosop sa iesi si mai sti unde iti sunt hainele sa te schimbi?
Faye: Care haine? Habar n-am. Vino odata aici!* spune si ma trage spre ea. Ma saruta iarasi, apoi ramanem cateva secunde privindu-ne in ochi.
Fata asta e asa diferita de toate. Are acel ceva ce ma atrage. Simteam 1000 de fluturasi in stomac, cu toate ca doar imi fac sperante. Probabil maine nici nu isi va mai aminti de saruturile astea.
Am luat-o in brate si am scos-o din cada, apoi am pus un prosop pe ea. Parca isi mai revenise putin dupa dus, dar nu mult.
Edy: O sa-ti fac o cafea si vreau sa o bei*spun ridicand un deget in aer
Faye: Aha*spune ea in timp ce radea. Habar n-am de ce o face.
S-a asezat pe scaun si a baut cafeaua.
M-am dus in camera ei sa-i gasesc ceva de imbracat. Nu puteam sa o las asa uda. In timp ce eu cautam in dulap ea a venit in camera si a inceput sa ma sarute din nou.
Edy: Faye, nu e bine!
Faye: De ce nu? Te plac! Ce-i rau daca doi oameni se plac?*spune ea inca zambind
M-a tras peste ea in pat dandu-mi tricoul jos. Jur fata asta e atat de incapatanata. Nu puteam sa ma culc cu ea, cand ea e beata. Nu vreau sa fac ceva dupa care o sa-i para rau.
Edy: Nu, Faye! Maine o sa-ti para rau sau nici macar nu-ti vei aminti!
Dar pur si simplu nu ma asculta. Si-a dat jos sutienul, dar m-am ridicat imediat din pat. Eu nu sunt asa, cu toate ca o plac, nu o sa profit de situatia asta.
I-am aruncat un tricou si i-am spus sa il imbrace. A facut putin botic, dupa care a luat tricoul pe ea. E mai bine asa!
M-am pus in pat, apoi am luat-o in brate, ea adormind. Dormea ca un copilas, asa dulce, fragila.
FAYE P.O.V.
M-am trezit in bratele lui Edy, putin dezorientata si cu o durere groaznica de cap.
Faye: Ce naiba? Edy..
El inca dormea, dar l-am trezit. Imi pare asa rau. Era asa frumos cand dormea.
Edy: Neata!
Faye: Edy s-a intamplat ceva aseara?
Edy: Ah, nu-ti amintesti?*spune el putin dezamagit
Faye: Nu! Te rog sa-mi spui!
Edy: Doar te-ai imbatat si eu te-am ajutat sa faci dus. Atata tot*spune dupa care pleaca in graba de la mine destul de suparat.
Simteam cat mai e ceva,dar sunt singura ca nu m-am culcat cu el. Adica...mi-as fi amintit asta. La naiba! L-am sarutat, de mai multe ori! Acum probabil ma crede o tarfa, alcoolica.
CITEȘTI
The last rain of memories
RomanceEa, fata cuminte. El, baiatul rau. Dar ce se va intampla cand acestia doi vor fi impreuna?