Ne yapmalılardı??
Biraz sonra Ekin ve Elçin kafetaryanın oraya doğru gittiler ve yukardan kimse varmı seslerini duyunca hemen biz burdayız kurtarın bizi diye bağırmaya başladılar bunu duyanlar arkadakilere söylediler onlarda arama-kurtarma ekibiydi yüksek ihtimalle işçiler onlara haber vermişti .
Ortalama yarım saat sonra iplerle kurtardılar ikisinide onlarda o gün okula geldiklerini işçiyle kafetaryaya gittiklerinde yerin çektiğini söylediler Ekin hemen başka birinleri varmıydı diyince arama-kurtarma ekipleri bazı kişilerin de olduğunu ve onları kurtarmaları için oradan gitmeleri gerektiğini söyledi,ertesi gün kalktığında çeyrek ekmekle peynir zeytin yedi ve tam dışarı çıkarken kapının dibinde kar olduğunu ve dışarıda yürünecek bir hava olmadığını anladı.
Biraz sonra kar yağışı başladı Ekin biraz sonra çıkacağım diye düşünürken biraz zor çıkacağını anladı hava iyice soğuyordu evde sobayıda yakamıyorlardı odun yoktu kömür satın alacak paraları yoktu . Bir iki saat sonra kar yağışı durdu ve Ekin biraz hava almak için dışarı çıkacakken annesi zaten batteniyenin altında soğuktan zor durduklarını dışarı da çok daha fazla üşüyeceğini söyledi . Ekin bir şey olmaz desede annesi sert bir bakış attı ve Ekin hemen sustu .Aradan bir saat daha geçti ve annesi Ekine bir mont daha giydirdi ve endişelensede en sonunda izin verdi Ekin sokakta giderken karşısına birileri çıktı ve sen kimsin biz seni tanımıyoruz , bu mahallede misin gibi sorular sordular Ekin cevap vermeyip gitmesinede izin vermediler başta haraç istediler Ekin izin vermede karşı çıkmaya çalıştı ama yediği iki yumruk sonunda yere yığıldı . Adamlar cebinde para bulamayınca üzerindeki montu ve yeleği aldılar sonrada yerdeyken karnına tekme atıp oradan hızlıca uzaklaştılar.
Ekin 6-7 dk sonra kalktı ve üşüye üşüye eve doğru geri gitti yolda onu gören Elçin ne olduğunu sordu hiç iyi gözükmüyordu dedi Ekin bir şey olmaz dedi ama pek inandırıcı değildi . Elçin ısrar da etse Ekin eve gityi ve hemen battaniyeye sığındı sonra annesi hızlıca yanına gidip ne olduğunu sordu Ekinde sonra anlatırım anne çok üşüyorum diyerek olayı geçiştirmeye çalıştı . O sırada Elçin okula doğru gidiyordu okulun kapısının önüne geldiğinde girmesine izin vermediler ve oda dışardan görünene baktığında işin ciddiyetini biraz daha anlamış oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Tırmanışı
Mystery / ThrillerGizem Gerilim Eğlence Harika Kitap gibi kitap Mükemmelato Çok iyi