Η φυγή...

12 2 0
                                    

.... τρομερό κρύο,τα πόδια μου πατάνε πάνω σε χιόνι...που είμαι? πονάει πολύ το κεφάλι μου... ένας παράξενος ήχος και ένα μεγάλο αντικείμενο έρχεται προς τα πάνω μου... έχει δύο μεγάλα στρογγυλά φώτα...τι είναι άραγε??
Από το μαύρο τζιπ βγαίνει σε κατάσταση σοκ ένας άντρας γύρω στα 30... τρέχει μπροστά από το αυτοκίνητο και προσπαθεί να σηκώσει στα χέρια του τη γυμνή κοπέλα που είχε χτυπήσει... βρίσκει τον παλμό της στο λαιμό της και ηρεμεί.... είναι ζωντανή...τη σηκώνει στα χέρια του και μια έντονη μυρωδιά από ιδρώτα και ουρά τρυπάει στα ρουθούνια του...την βάζει στο πίσω κάθισμα και παρατηρεί ότι η κοπέλα έχει πάνω της τόσες πολλές βρωμιες και ακαθαρισιες που σίγουρα έχει να κάνει μπάνιο πολύ καιρό...
Ψάχνει το κινητό του τηλέφωνο και καλεί..."Anthony, χτύπησα κάποια κοπέλα με το αυτοκίνητο, στείλε ασθενοφόρο και έλα στη κλινική και εσύ... είμαι στη μέση της διαδρομής προς το σπίτι... Δεν έχει τίς αισθήσεις της, αλλά έχει σφυγμό".
Έβαλε μπροστά τη μηχανή, άνοιξε τον κλιματισμό στο φουλ και πήγε στο πίσω κάθισμα.Της σήκωσε τα μπλεγμένα και βρώμικα μαλλιά από το πρόσωπο... ήταν μικρή, όχι πάνω  εικοσιπέντε, αλλά και πάλι δεν μπορούσε να καταλάβει με σιγουριά...το δέρμα της είχε αμέτρητες πληγές, άλλες πρόσφατες και άλλες παλιές...
Γυμνή...στη μέση του δρόμου...με τόσο χιόνι τριγύρω και σχετικά μακριά από κάποιο κεντρικό δρόμο,σε τέτοια κατάσταση, από πού είχε φύγει??

Η ΚόκκινηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora