Multimedya Kerem.....:))))))))Bugün yine uyandım. Biliyorum bu konuda çok istikrarlıyım. Yani nede olsa hergün uyanıyorum. Annem de telaş konusunda istikrarlı.
Elinde büyük bir kutuyla odaya girip "Seeliiim, hani şu çok pahalı dediğin yemek takımı vardı ya onu aldııım. Ama korkma indirimdeydi 15.000 liradan 14.999'a düşmüş." bu cümleler babamın son dakikalarını yaşadığını hissettirmişti bana.
"Şebnem delirdin mi sen? O kadar parayı böyle birşeye nasıl harcarsın?" diye bağırırken annem çoktan arkasını dönüp çıkmıştı bile.
Geri gelip beni kucağına alırken ağladığını farkettim. Babamda farketmiş olacak ki "Tamam tamam ya pardon..." gibi kelimeleri ağzında gevelemeye başladı.
"Selim seni affetmek için tek bir şartım var." diyen anneme "Neymiş o şart?" diye sordu babacığım. "Bu akşam bütün apartmanı yemeğe davet edelim hem yeni aldığım yemek takımını kullanırız, ne dersin?" bu soru beni heyecana sokmuştu çünkü bizim apartman demek ÇılGıNlıK demekti.
Babam "Tabi sen nasıl istersen Şebnemciğim." dediği an annem "Tamam sen git herkese haber ver." diyerek babamı kapıya kadar ittirdi.
1 saatte hazırlanan yemeklerin aksine 2 saatte hazırlanan annem misafirleri ağırlamaya başladı bu arada bende Yamanımı ağırlıyordum.
"Ay ne tatlısın... Amanda büyümüşmü bu?....." diyerek herkes beni severken annem "Hadi yemeğe." diye bağırdı.
Tam masaya oturmuşken Kainat "Can'ı bekleyelim, yoldaymış." dedi. Herkes yerine geçerken Levent amcam "Aman be çok açım. Yeter öldüm." diyordu ve o sırada kapı çaldı.
Can bir telaşla içeriye girerken aynı anda "Size büyük bir haberim var. Yapımcı çektiğim videoyu izlemiş veeee Kerem ve Ayazı reklam filminde oynatmak istiyor." dedi.
Annem "Peki Selim?" diye söylenmeye başlamışken Öykü "Onu seçmemişler demekki." diyerek annemi sinirlendirdi. "Ne demek seçmemişler? Can yoksa sen Selim'i çekmeyi mi unuttun?" annemin bu sorusu karşısında Can kafasını hayır anlamında sağa sola salladı.
Bence bu reklam için babamı ve Yamanımı seçmeliydiler bir yanlışlık olmuştu herhalde. Can konuyu açıklığa kavuştururken hepimiz onu dinliyorduk.
Zeynepciğim ve Öykü'nün yüzünden ne kadar mutlu oldukları belliydi. Ta ki Can amcam reklam filmini anlatmaya başlayıncaya kadar. "Şimdi ilk önce Kerem banyo yapıyor,saçını yıkıyor ve çıkıyor. Sonra Ayazda belinde havluyla banyoya giriyor. Kerem "Oğlum bu şampuan da başımı kaşındırıyor yaa." diyor. Ayazda elindeki şampuanı kaldırarak "Sen hala onu mu kullanıyorsun? Dostum ben AyAğıDoR kullanıyorum sende kullan."der ve kameraya gülümserler." diyerek reklam filmini özetledi.
Az önceki yüz ifadelerinden eser kalmayan kızlar "Üzerlerine birşey giymiyorlarmı?" diye bağırdılar.
Bana geliyor ki çoook eğleneceğiz çok. ;)
Okuyan ve beğenen herkese teşekkürler... Yorumlarınızı merak ediyorum.. :)))) Bir dahaki bölüm AyAğıDoR'un:) reklam filminde görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çılgıN AparTman
Fiksi RemajaÖyle bir apartman düşününki. En üst katta Tilki Aylin ve Kâmran Feride. Bir alt katta Macit Neriman ve Selim Şebnem. Bir alt katta Yaman Mira ve Can Kainat. Bir alt katta Savaş Duru ve Levent Meltem. Bir alt katta Ayaz Öykü ve Akif Almila. Bir alt k...