3.BöLüM "Çılgın piknik"

527 26 7
                                    

İşte herşey hazır, dediğim gibi bu gün piknik var. Yemekler, içecekler... herşey  hazırlandıktan sonra sıra kıyafetleri seçmeye gelmişti. Tabi annem bu işe iki saat önceden başlamış ve üstüne benide giydirmişti.

Hepimiz yavaş yavaş apartmanın önünde toplanmaya başlamıştık. Biz  bu piknik olayını her yıl iki kez yapacakmışız annemden duydum.

Daha bu piknik olmadan diğerlerini beklemeye başladım bile. Sonunda herkes geldi diyemiyorum çünkü Macit ve Nerimancığım yok. Kesin Nerimanın hazırlıkları bitmemiştir. "Pardon pardon beklettik. Dedimki orada belki resim falan çizerim o yüzden kağıtlarımı, kalemlerimi aldım." diyerek gelince Neriman, anladımki yanlış düşünmüşüm.

Hazırsak gidelim ya canım sıkıldı. Ben böyle düşünürken annem bir anda "Otobüslemi gidicez? Ben otobüsle gitmem." diye bağırdı. Bu işi tabiki de "Şebnem birsürü arabayla gidiceğimize bir otobüsle gidicez işte." diyerek babam halletti.

Yolculuğumuz başlamıştı. Bazıları kendi aralarında konuşuyor, bazılarıda otobüsteki en tatlı, en şirin şeyle yani benimle ilgileniyordu. Otobüs birden durunca irkildik.

Babam, Tilkicik ve Kerem ne olduğuna bakmak için indiler. İlk defa karşılaştığım bir kelime olan "benzin" imiz bitmişti. Tüm kızlar telaşlanmış kızlar hariç birde Akif boş boş konuşmaya başlamıştı.

" Yeter artık bir susun biz gidip bu meseleyi halledicez." diyerek kızları ve Akifoşkomu susturmuştu Macit.

Benzin almak için taa uzaklara gitmek için seçilen kurbanlar Macit ve Yamandı. Yamanımın uzaklara yürüyerek gitmesini istemediğimden ağlamaya başladım.

Herkes şirinlik yapıp beni susturmaya çalışıyor ve kucaktan kucağa gezdiriliyordum. Yamanın kucağına yani hedefe ulaşınca sustum. Babam Yaman yerine gitmeyi teklif edince yinede istememiştim ama yapacak birşey yoktu hakkımı birkez kullandım nede olsa. Onlar yola çıktıktan sonra bir süre arkalarına boş boş baksakta sonra annem sayesinde şarkı söylemeye ve eğlenmeye başladık.

Yarım saat sonra ellerinde içinde benzin bulunduğunu düşündüğüm kutuyla babam ve Macit yanımıza geldi. Benzin işi de hallolduktan sonra yeniden yola çıktık.

Babamın kucağına oturmuş otobüstekileri incelerken araba durdu. Arabadan indik inmesine ama karşımızdaki manzarayla şok olduk. Size bütün ağaçların üstünde Almilanın fotoğrafı var desem.

Ah AKİFOŞKOM Ah ...

Okuyan ve beğenen herkese teşekkürler. Yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyoruz...
Multimedyada benzin bulmak için çook uğraşan MACİTİMİZ var...(Siz anlamıştınız zaten:))))

çılgıN AparTmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin