keşke sevseydik Part 3

846 9 28
                                    

cer:(utancımdan denizizn yüzüne bakamıyordum üzerimde sadece iç çamaşırlarım vardı deniz de üzerini çıkardı ve elini vicudumda gezdirmeye başaldı içim ürpermişit ve korkuyordum ama bunu yapamak zorundaydım beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı kendisi ayağa kaltı ve  üzerini komple çıkardı ben sadece korkuyordum ve utanıyordum)

cel:(cerenin korktuğunu ve utandığını anladım cerenib üzerine yattım ve boynunu emmeye başladım kulağına) benden korkma ceren ve utanmana gerek yok (başını salladı ve iç çamaşırlarını çıkardım eli ile vicudunu kapatmaya başladı) ceren utanmana gerak yok sal kendini bana güzelim 

cer: (korkarak) t-tm

cel :(cerenin ellerini çektim ve elimi vicudunda gezdirdim ve vicudunu emmeye başladım ceren bana hiç bakmıyordu yavaşa cereni parmaklamaya başladım sanırım ceren de azmıştı ki inlemeye başladı ama ağzını kapatıyordu) ceren elini çek ve inle ve kendini sal değilse canın çok yanar (tekrar cereni parmaklamay başladım  ve ceren elini çekip sesli birşekilde inlemeye başaladı)

cer: mmm ahh ohhh a-acıyor ve yanıyor

cel: tamam ben senin acını şimdi geçireceğim (dedim ve cerenin üzerine uzanıp içine yavaşça girdim)

cer: ahh acıyor deniz lütfen çıkar lütfen

cel: tm (içinden çıktım)ceren elinde sonunda yapacağız bunu 

cer: biliyorum ama yavaş yap hepsini birden yapma

cel: tm  başlıyorum o zman (içine tekrar girdim ama bu sfer önce bir kısmını ceren alışınca diğer kısmını soktum ve yavaşça gel git yaptım ceren kafasını dödürüp gizli gizli ağlıyordu onu anlıyordum tanımadığı bir adama bekaretini veriyordu amabunu yapmak zorundaydım 3 saat ayptıktan sonra kendimi yatağa attım ceren hala ağlıyordu ikimizde çıplaktık cerene arkadan sarıldım) tamam ağlama güzelim seni anlıyorum hiç tanımadığın adama bekaretini verdin ben çok özür dilerim ceren (dedim ve daha sıkı sarılıp ağlamaya başkadım)

cer:(göz yaşlarımı silip cellata dödüm oda ağlıyordu üzerimi kapattım ve ona sarılıp ağlamaya başladım) kendimi para için satmış gibi hissediyorum

cel: sakın ceren sakın bir daha bu kelimeyi ğzından duymayacağım sen benim karımsın ve bende senin kocanım hadi uyuyalım yoruldun sende (cerenin çıplak göğsüne yattım ve uykuya daldık berber)

keşke sevseydikWhere stories live. Discover now