cer:(dedikleri karşısında şok geçirmiştim ) n-ne dedin sen ne evlenmesi ya saçma sapan konuşma gidiyorum ben pis sapık
cel:(cereni tam gidecekken kolundan tuttum ve tekrer oturttum) güzelim bir dinle bende mağdur durumdayım (herşeyi anlattım ve üzülmüştü) işte bu yüzden ceren lütfen kabul et
cer:(ne diyeceğimi bilmiyordum ve koşarak orada bulunana kayanın arkasına gittim ve cellat ta arkamdan geldi) ben şey karaçocuk......
cel: ceren lütfen annein bütünmasraflarını karşılarım söz veriyorum seni mahcup etmem lütfen
cer: sen ciddi misin cidden annemin masraflarını ödeyecekmisin
cel: evet
cer:(bunu annem için yapmalıydım) şey tamam kabul ediyorum
cel: (cereni kabul ediyorum demesiyle dayanamayıp dudaklarına yapıştım ama karşılık vermiyordu ve geri çekildim) noldu güzel kız neden karşılık vermiyorsun??
cer: benim bir adım var ceren ve şey.. ben nasıl öpüşüleceğini bilmiyorum (dedim utanarak)
cel:(gülümsedim) bende deniz ve benim yaptıklarımı yap yeter (tekrar cerenin yumuşak dudaklarına yapıştım ve cerenbeni acemice öpüyordu ama sonra alıştı ve cereni kucağıma alıp büyüyk kayaya yasladım ve ellerini boynuma doladım 5 dk öpüştükten sonra ceren geri çekildi) neden bıraktın ?
cer: (nefes nefese) d-deniz nefes alamadım hem annemin bügün ameliyat olması gerek onun ynına gidelim dedim( ve hastaneye gittin annemi ameliyata aldılar)
-------------------------uzatmak isteöiyorum annesi ameliyat olur ve yurt dışına tedaviye gider cercel de evlenir-----------
cel: ceren sen yukarı çık ben geliyorum (ceren korkarak yukarı çıktı ve bende 2 dk sonra arkasından cıktım cereni duvara yasladım ve dudağına yapıştım ilk başta karşılık vermedi ama sonra veri ve yavaşça saçını çözdüm dudaklarından ayrıldım ceren sadece yere bakıyordu çünkü çok utanıyor du elbisesinin askılarından tuttum ve elbise yere düştü )