Chapter X

94 7 1
                                    

Къде сте сега? В къщи в леглото? В автобуса? Чакате някой? Няма значение. Имате някои, които ви обича. Някои, който вие обичате - баба, дядо, майка, баща, сестра, брат. Имате къде да се приберете вечер. Спите на топло, под одеалото. Гледате телевизия. Ходите на работа или на училище. Ядете вкусотии - сладолед, сладко, вафли, готвено. Светът ви е перфектен.

Ами ако вече не съществува?

Аз живея в свят, в който трябва да убиваш, за да живееш. Тези, които не убиват, живеят с каквото намерят. Престъпността е на най - високото ниво, което може да си представите.

На какво се дължи всичко това?

Дължи се на почти изчерпаните ресурси. Преди повече от двадесет години, глобалното затопляне изпари повече от 50% от водата. Ако преди тридесет години средната температура е била 15°, сега е 25°. През лятото температурата често достига до 50°. След затоплянето, вирусите започнаха да мутират и убиха над 60% от населението на Земята.

Както казах, повечето крадът и убиват, за да живеят. Наричаме ги "скитници". Нямат къде да отидат. Повечето от останалото население няма роднини.

След промените бе създадена организацията "С". "С" е съкратено от "Сигурност". Целта и е да продължи човешката раса. Но не чрез естествен път. Те създават хора от парче плът, чрез химикали. За съжаление почти всички от "създадените" са момчета. Дори всички, освен мен. Аз съм аномалия.

Какво правя, за да живея?

Работя за организацията. Организират се екипи, които търсят оцелели и незасегнати от Вирусът. Търсим припаси - храна, вода, лекарства. Ако трябва - убиваме.

Какво е Вирусът?

Вирусът е бактерия. Заразените полудяват. Първите симптоми се появяват седмица след заразяването. Първо засегнатите започват да чуват гласове. След това повръщат кръв. И последния стадии - очите им стават тъмно зелени и напълно полудяват. Започват да ядът всичко живо. Изяждат цялото существо, заедно с кокалите.

С какво съм уникална?

Чувам гласове от както съм на 5, но не съм проявила никои от останалите симптоми. Детекторите за Вирусът също не са зсекли нищо.

Името ми е Аня. Добре дошли в Ада.

Chapter XWhere stories live. Discover now