1 BÖLÜM

3 3 2
                                    

Asya
" lan mal sen kimsin de beni kaciriyon" bi yandan konusuyom bi yandan ipi çözüyorum mal tabi bilmiyor benim arkamdan ipi cözduğümü mal ya bu adam neymis ihaleyi ona birakirmism neymis babam bana kiyamaz ihaleyide ona verirmiş ya allahım benim çok akiliyim yoksa onlar mi mal bence ikiside ben akıllı onlar mallll direk aya kalkıp erkekliğin tekmeyi geçirdim anında yerde iki büklüm oldu "sen mal olduğunu biliyordum bari bu kadar beli etme lan ben arkadan ipi cozuyom sen neymis babam sana kiyamaz gerzek babam biliyor kızı kurtulur bi şekilde sen bilmiyon mu ben hafta da iki kez karciriliyom spor haline geldi bende" dedim adam hayretle bana bakıyordu karnına tekmeler atmaya başladım bayilincda anahtarı alıp arabasına bindim mal telefonumu arabaya koymuş hemen babamı aradım " alo kızım sen misin" " evet baba benim ben geliyom izmir in girişine araba yola "dedim babama tm değdiğinde yola koyuldum otagara giriş yaptığımda çevirme vardı şimdi sıctın  esin nasil atlatacam diye dusunurken arabayla direk yanlarindan hizla gecerek solamalar yapip polisten kurtulmaya calistim araba yi saga cekip telefonumu cüzdanını ceketimi alıp çıktım direk babamı arayıp beni almasını istedim onlar gelene kadar saklanmam lazım mazalah düşmanım çok polis bide olursa seltifikam gider mi der .direk bir aça tirmandim allahtan sport giymistim yoksa giderdim bir süre sonra bi araba durdu önümde bu babamın arabaları değil biraz daha saklanmaya calistim arabadan bi metor indi allahım şimdi dusecem adam bi bana bi ağaca bakıyordu "çok merak ediyom sen ne ariyon ağaçta yada nasıl çıktın " diye sorunca adama direk "sana ne be git başımdan " dedim kesin düşmanım dir yoksa böyle sorulmaz adamın kasları hep mi çatık acaba düşünmeden edemedim "sana insanlık yapan kabat mal ya " dedi mal mi dedi bana bana "sen bana mi mal dedin sen  bana ne hakla mal dersin lan gerzek git işine yav" dediğim baba in koruması emre önümde durdu zaten ben emreyle arkadas gibiydim "asya senin orda nesin var ve senin burda ne işin var " diye sordu bende "gene bildiğin gibi K acirildim adamı imha etim yolda da çevirme vardı ondan kaçınca arabayı ileri bırakıp buraya sakladım napim" emre gülmeye basladi " bilmemi sen artık spor. haline getirdin bunu " dediğinde bende guldum " napim oğlum ben mi diiyom gel beni kacir zaten sınırın alt üst oldu ayriyeten seni babam mi gönderdi " yok ben arkadaşımla buluşmaya geldim de zaten Burdaymis ama senin bırakırım şimdi arda kusura bakma ya asya sende in arabaya geç geliyom ben "diyince " 1.si bana emir verme biliyon sınır oluyom 2.siz tanisiyonuzmu bu öküzle "diyince ikiside aynı anda "öküz" " öküz " diyince ben  noluyor iki aynı anda konusuyonuz deyince adını arda olduğunu öğrendiğim meteora baktığımda kaşlarını dahada catmşiti bi insan nasıl bu kadar kaşlarını çata  biliyor diye düşünmeden edemedim sonra ikisine bakıp inip arabaya geçtim .

Evet nasıl olmuş ilk BÖLÜM nolur bol bol yorum yapın bide hatam varsa yazımda sorun olursa şimdiden özür direk aklıma geliyor yaziyom
Sözleri çok çok seviyom

mafya kız ve mafya oğlanın " aski" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin