Chapter 2

103 11 5
                                    

M-am trezit a doua zi, la ora 7:30, maraind cand alarma ma deranjase din somnul dulce.

Mi-am dat ochii peste cap, dandu-ma jos din pat.

Am vazut ca eram imbracata tot in uniforma de menajera de ieri.

Am oftat, si am pornit spre baie, cu un prosop in mana. Cand am intrat in baie, am ramas surprinsa.

Baia era una spatioasa, auriul si albul predominand.

In mijlocul camerei era o cada mare, rotunda, asemenea unui jacuzzi, cu robinetele de aur.

Pe rafturile de langa cada, se aflau numeroase samponuri si geluri de dus, care mai de care mai rafinate.

Avea o oglina intinsa pe un intreg peretele, cat sa ma vad din cap pana in picioare.

Am oftat din nou, dandu-mi ochii peste cap.

Am pornit spre cada, dand drumul la apa fierbinte, din cada incepand sa iasa aburi.

Am inceput sa ma dezbrac, aruncand uniforma de menajera in cosul de rufe, pe care cu siguranta tot eu le voi spala.

Mi-am dat jos sutienul si lenjeria intima, privindu-mi reflexia in oglinda.

Corpul meu slabut, palid era acoperit ici colo de niste vanatai, cele mai urate fiind insa cele de pe umerul drept. Am pipait vanataile, icnind usor. Dureau...

A naibii jigodie!

Am inspirat puternic, bagandu-ma in apa fierbinte, corpul incepand sa mi se relaxeze.

Am luat la nimereala un sampon de pe raft, incepand sa-mi spal parul. Miroase a ciocolata.

Dupa ce mi-am clatit parul, am inceput sa-mi spal trupul, tot cu un gel de dus cu miros de ciocolata.

Dupa ce am terminat, mi-am infasurat un prosop in jurul corpului, mai apoi spaland cada si iesind din baie.

Cand am inchis usa de la incapere, am vazut ca usa camerei mele era intredeschisa.

Privirea mi-a cazut asupra patului, vazandu-l pe nimeni altul decat...Usui...

Avea o pereche de pantaloni de trening gri, si un tricou alb care se mula perfect pe corpul lui slab si bine lucrat.

Deci azi va sta acasa... Nu ca mi-ar pasa...

-Ce cauti aici? l-am intrebat indiferenta, indreptandu-ma spre pat.

Nu imi era rusine fata de el. Chiar daca aveam doar un prosop pe mine, nu eram intimidata.

Ieri noapte, cand am coborat sa iau un pahar cu apa, am trecut pe langa camera lui Usui, care avea usa intredeschisa.

Privind prin ea, l-am vazut pe Usui tragandu-i-o unei blonde, ce parea a fi tot o menajera.

Deci a mai vazut un corp de fata, si oricum eu nu am nimic special...In plus daca incearca ceva, il pot imobiliza in cateva clipe.

M-am asezat pe pat, cu spatele la blond, cautand un feon cu care sa-mi usuc parul.

-La ultima verificare, asta era casa mea. Deci pot merge unde vreau! spuse mandru baiatul, pariind ca ranjeste.

Mi-am dat ochii peste cap, plictisita.

Ingamfatul...

-O fi asta casa ta, dar aceasta este camera mea! Proprietate privata, scumpule! Deci mai bine ai pleca, pana nu mi se acreste mai rau de tine...am ranjit, tratandu-l cu spatele.

Am simtit patul miscandu-se, semn ca Usui a plecat.

Dar n-am eu norocul asta...

I-am simtit respuratia fierbinte si mentolata pe gatul meu, apoi pe umerii mei, auzindu-l:

-Ce mama naibii sunt astea? vocea lui parea nervoasa..

Mi-am intors capul spre umarul drept, vazand ca Usui se uita incruntat la vanataile mele.

-N-nu e treaba ta! m-am rastit, incercand sa plec de langa el, dar ma prinse de talie, tintuindu-ma pe loc.

Am simtit deodata buzele lui Usui pe ranile mele, facandu-ma sa icnesc de durere.

A inceput usor sa-mi sarute vanataile, simtind mai apoi varful limbii lui fierbinti trecand peste umarul meu, facandu-ma sa gem infundat.

Se simtea atat de bine!

Saruturile lui au inceput sa urce pe gatul meu, devenind tot mai apasate si excitante pentru mine.

Era prima oara cand ma simteam asa in prezenta unui baiat...

Gura lui ajunse la urechea mea, muscandu-mi lobul urechii.

-Mhmm...am gemut.

I-a stai putin! Ce fac eu aici?!

Mi-am deschis ochii, impingandu-l puternic pe baiat de pe mine.

Ranjea.

-Iesi afara! Nu am chef de tine! am strigat la el, impingandu-l.

-Oh scumpo... O sa ma distrez pe cinste cu tine! chicoti Usui, parasindu-mi camera.

Am lovit podeaua cu piciorul, frustrata. Ce bastard bolnav!

Mi-am scututat capul, luand feonul si incepand sa-mi usuc parul.

Ramai calma, Misaki, ramai calma.

Cand am terminat de uscat parul, am inceput sa ma imbrac, luand peste lenjerie o uniforma de menajera,asemanatoare cu cea de ieri.

Mi-am pieptanat parul, punandu-mi boneta aceea pe cap, ignorand faptul ca doamna Takumi mi-a spus, mai degraba ordonat, sa-mi prind parul.

Cand am terminat, am gasit pe masuta de machiaj numeroase farduri si parfumuri, alegand doar un parfum cu miros de capsuni.

Cand am fost gata, am facut putina ordine in camera, mai apoi coborand spre parter.

Stand pe canapeaua uriasa din piele alba, statea nimeni altcineva decat doamna Takumi.
-Buna dimineata, doamna! am spus, urând faptul ca trebuie sa ii vorbesc cu respect.
Femeia sorbea ușor din cana ei de cafea, uitandu-se pe niste dosare.
-Buna dimineața, Misoki. răspunse ea, enervându-ma ca iar mi-a greșit nunele.
Nu m-am mai obosit s-o corectez.
-Astăzi, eu si soțul meu vom fi plecați întreaga zi. Când vin vreau sa vad hainele curate, casa lună, mâncarea pregătită si cel mai important, sa ai grijă de puiul meu.
Da' ce sunt eu? Dădacă pentru obsedați?
Vorbind de obsedați...
Usui cobora leneș scările, venind la masa unde stătea doamna Takumi, sarutandu-i obrazul si urandu-i un "Buna dimineața" călduros.
-'Neata, scumpul meu! Îți este foame? Mimoko îți poate pregăti ceva de mâncare! spuse femeia, gandindu-ma deja ca e proasta bâtă daca mi-a greșit numele de atâtea ori.
-Hmm...Chiar îmi este foame... răspunse blondul, uitandu-se rânjind subtil la mine.
-Ce stai acolo?! Nu ai auzit ca fiului meu ii este foame? vorbi aspru doamna Takumi spre mine.
-Nu stiu ce să-i gătesc...am răspuns, uitandu-ma in jos.
-Haide, vino cu mine! spuse Ușui, venind spre mine.
Am început sa mergem spre bucătărie, umar la umar, daca se poate spune așa, deoarece era mai înalt ca mine.
Mergând, am simțit o presiune pusa pe fundul meu.
-Tu chiar nu-ți poți tine mâinile acasă?! am strâns din dinți, dandu-i jos mana de pe fundul meu.
-Nu când vad ceva atat de...apetisant...
Usui își trecu limba peste buze, uitandu-se la mine.
-Da,ma rog...am oftat, dandu-mi ochii peste cap.
Presimt ca va fi o zi lunga. Poate prea lunga...

Hei,ce faceți dragi cititori? :3
Stiu ca nu am mai postat de mult, si îmi cer iertare.
Sper ca nu v-am dezamăgit cu capitolul acesta...
Vreau sa va spun ca va mulțumesc mult pentru voturi si comentariile frumoase. Ma bucur sa vad ca va plac bazaconiile scrise de mine :D
Acest capitol va este dedicat vouă, tuturor cititorilor.
Va iubesc <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My BossWhere stories live. Discover now