(Tak tahle fanfikce bude třeba fakt krátká, vidím to třeba už jen max na 4 kapitoly :D)
"Samoo!" slyšeli jsme najednou.
S: Čo chceš Klara? mám tu prácu.
Mrknul na mě a věnoval mi krátký polibek.
K: Počuj čo keby som ti povedala že som spala s Vitou?
S: Že čo?!?
Sam vyskočil z postele a rychle si natáhl oblečení. Já jsem ho napodobila a běžela jsem dolů s ním. Dole stála vysmátá Klarisa a za ní nervózně přešlapoval na místě nejspíš ten Vitaa.
V: Uhm...ahoj Samko, dlouho jsme se neviděli coo? Jé ty sis našel holku, to je super! (Omg umírám XD)
Sam se zatvářil hrdě a chytil mě kolem ramen. Trochu jsem se nad tím zasmála, ale jemu se zase vrátil vážný výraz do tváře tak jsem jen byla zticha. Napětí jako kdyby se dalo krájet.
S: Neodcházaj od témy. Vy ste čo?
K: Vieš čo keď nad tým tak premýšlam tak nič, mi prídeme zas nabudúce a ty možeš ísť dokončiť svoju...
Koukla se na mě. Došlo jí to, ještě aby ne.
K: ...prácu.
V: Spíš dodělat svojí holku.
Když si všiml mého a Samova pohledu tak ztuhl.
V: Uhm teda nic, jo tak my jdem, čau!
S: Nie tak rýchlo.
Sam stihl chytit odcházejícího Vitu a stáhl ho zpátky.
S: Toto mi vysvetlíš.
V: Dobře, jen mě prosím nezabíjej.
K: Roztomilé ako svoju sestričku necháš byť a radšej namiesto mňa potrestáš niekoho ďalšieho.
S: No to sa neboj, s tebou sa porozprávam tiež.
Jen jsem pozorovala celou tuhle scénu. Vrhla jsem na Vitu chápavý pohled a naznačila jsem mu ať si připraví pořádný proslov na svojí obranu. Jen se potichu zasmál a vymlouvavě se na mě kouknul. Potom mi naznačil "Pomoc". Chytila jsem se iniciativy a pověsila (no prostě chápeme se, že?) jsem se na Sama.
L: Hele a co takhle to odložit na později a teď se jít věnovat něčemu...jinému. Jestli víš jak to myslím.
S: No...ehm...Lili...teda...normálně by som neodmietol ale...neviem či zrovna teraz-
Ve Vitově tváři se objevil překvapený výraz. Asi si všiml Samových červených tváří. Snažila jsem se o ten nejvíc sexy pohled co jsem uměla, ale jelikož jsem žádný neuměla tak jsem se fakt bála výsledku. Ale s blonďákem to stejně pohlo.
S: Tak fajn.
Mrkla jsem na Vitu a odběhla jsem se Samem nahoru do jeho pokoje. Za námi už jsem slyšela jen Vitovo "Ta holka je zlatá". Upřímně jsem doufala že to Sam neslyšel. Když jsme vyběhli do jeho pokoje tak jsem za náma zavřela dveře a zamkla jsem klíčem co byl v zámku. "Zavři oči" přikázala jsem Samovi. On to poslušně udělal. Nevím co čekal, ale já jsem dveře znovu odemkla a vyšla jsem ven z pokoje a znovu jsem zamkla. "Už je můžeš otevřít" řekla jsem. "Ehm čo?" ozvalo se z pokoje. Já jsem se rozběhla zpátky dolů. "LILIANA!!" zakřičel. Já jsem se rozesmála.
K: To čo si mu spravila?
L: Možná jsem ho tam zamkla.
V: Jsem si myslel že ho zabavíš trošku jinak. Hele tohle s nim žádná holka neudělala už hodně dlouho.
ČTEŠ
Navždy ve tvém světě - Moon fanfikce
FanfictionŠikana, stres, úzkosti...to vše ovládalo můj život, dokud nepřišel on. Pomohl mi když mi bylo nejhůř, zachránil mě...ale co když on, začne cítit víc? Fanfikce na Moona, jeej! Doufám, že se vám bude ff líbit, budu vděčná za každý vote, či komentář.