8

45 8 9
                                    

2021

Yoo Min pov

Harini adalah tahun baru, dan dunia baru aku.. Sohyun dilepaskan dari penjara, dan membuatkan aku gembira. Dia tetap mahu kawan dengan aku. Aku akan hidup sorang-sorang.

"Aku nak jadi yang terbaik untuk dunia baru aku.. aku sayang dunia baru"

Dan itulah kehidupan aku.. jangan pergi.. meskipun aku meminta untuk orang kesayangan aku untuk tidak pergi.. namun semuanya dipaksa pergi.. betul orang kata.. bahagia tak selamanya.. aku masih lagi seorang manusia dan perlu sayang diri sendiri.

The end

So how my ending story?

Yeah i know so hard nak bagitahu tapi.. 100% idea aku sendiri

Tak mungkinlah aku tiru gaya orang lain sebab novel ni kaitkan kisah aku jugak

Kalau aku adalah orang terakhir dia.. aku akan bagi ayat semangat sebelum pergi

"Dont be afraid.. i have to you.. i love you.. i will stay behind you.. stay strong!"

Yeah kinda like this.. akhirnya tamat juga novel ni.. ni hard punya idea sebab kaitkan cerita pasal aku..

Mungkin reader luar sana sama je.. dengan cerita ni? Eh aku kenapa..

So many typo in this cerita.. sorry.

Ok i want to say..

Cerita ni menunjukkan

Jangan pernah putus asa

Walaupun sohyun(bff korang) tu perangai macam tu.. kau pun perlu bersyukur sebab dia jujur akhir..

Ada part tak paham soal saya! And today is my last date with wattpad.. yeah idk.. i think so novel ni terakhir untuk saya hidup dengan wattpad.. (ayat macam kesian)

Apa pun.. thanks for reading..

Jangan pergi| CompleteWhere stories live. Discover now