Fevruarie, luna iubirei... O raza de soare o plesneste peste obraz... Se ridica obosita si isi intinde mainile catre telefon... 6;90... Inca primea notificari care sunasera deja de ceva vreme... Ce putea s-a fie atat de important incat sa se trezeasca la 6 dimineata?
Tea implinea azi 18 ani(ca sa fie legal sa bine hai pa) si ziua aceasta incepuse deja prost... nu planuise niciun majorat si parintii ei uitasera total de ziua ei...S-a mai si trezit la 6 dimineata...Futul in gura de telefon
Isi intredeschide ocii si citeste... insta blah blah blah... faisbuc, tuitar... IUTUB LANA DE REI??? Nu-i venea sa creada "New... album... release..." Poftim?
O lacrima coboara pe obrazul ei... De ziua mea?" se gandeste in timp ce incepe sa planga si mai tare "Mai Lov" Tea se inroseste... Era sigura ca albumul si melodia erau pentru ea... Asculta prima ei melodie, lana canta despre droguri si barbati cu bani, era sigura ca melodia vorbea despre ea... o putea simti chiar daca ea nu se droga, nici barbat nu era si bani...Plangea din ce in ce mai tare astfel de abia a auzit tropaitul de pe scari care se apropia din ce in ce mai mult. Era mama ei.
-LASAMAN PACE NU VEZI CA ASCULT LANA
-S-Scumpo, zice mama ei ezitand, Trebuie sa iti spun ceva important...
Ce putea fi asa important incat mama ei sa o intrerupa din a asculta lana ?? Gandurile teei sunt intrerupte de anuntul mamei ei...
"Trebuie sa iti faci bagajele"
-Tea, ascultama, continua mama teei incercand sa o linisteasca...
-NU, NU, EU NU TE ASCULT PE TINE, EU ASCULT LANA DE REI
-D-Dar teodora...
-NU, IMI VOI FACE BAGAJELE BINE, DAR VOI PLECA SINGURA, MAI BINE PE STRAZI DECAT VADUTA!! PLEACA
Tea nu avea usa la camera asa ca nu o putea tranti ca orice adolescenta plina de furie asa ca si-a impins mama pe scari.
Tea inca plangia... Isi indeasa in sacosa de la kaufland doi tricoi si un pantalon larg de blug negru... Nu putea sa creada ca parintii ei au vandut-o fix de ziua ei... Coboara furioasa scarile dupa ce isi umple plasa si isi intinde mana sa ajunga la cleanta, dar usa se deschide inainte si tea cade in bot...
-UATAFAC, urla tea.
-Ou mai gad ar iu ochei? spune o voce groasa feminina...
O mana de femeie care avea unghii rosii pe care scria "Pussy" si pe cealalta "Pepsi" o ridica... Vocea ei era familiara dar nu-si putea dea seama cine e femeia din fata usii sale...
-Ou bonjur lady Lana, Uelcom, U araiv just la fix... Dis is tea... spuse mama teei...
-L-Lana ?
YOU ARE READING
Furata de Lana (teaXLana)
Action-She streamed my songs that much??? -Yes, my lady, we got the most money from her listenings. -Interesting... Get my dubita!!